تسلیت صالحی و سفرای ایران در چین و روسیه در پی درگذشت اسدالله عسگراولادی

به گزارش سبزوار امروز، رئیس سازمان انرژی اتمی و سفرای ایران در پکن و مسکو در پیغام هایی جداگانه درگذشت اسدالله عسگراولادی را تسلیت گفتند.

تسلیت صالحی و سفرای ایران در چین و روسیه در پی درگذشت اسدالله عسگراولادی

با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی، محمد کشاورززاده سفیر ایران در پکن و مهدی سنایی سفیر ایران در مسکو در پیغام های جداگانه درگذشت اسدالله عسگراولادی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی را تسلیت گفتند.

براساس این گزارش، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در پیغامی خطاب به اسدالله بادامچیان دبیر کل حزب موتلفه اسلامی درگذشت اسدالله عسگراولادی را به وی و اعضای این حزب تسلیت گفت.

در متن پیغام صالحی آمده است: آن فقید سعید که به همراه برادر مجاهد و گرانقدرش، مرحوم حاج حبیب الله عسگراولادی در زمره السابقون انقلاب اسلامی قرار داشتند، در میدان عمل وفاداری خود به آرمان های مکتب امام (ره) را به اثبات رسانده و با پیروی خالصانه و صادقانه از سیره عملی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، وظیفه دینی و ملی خود را به نیکوترین وجه ممکن به انجام رساندند.اینجانب ضمن آرزوی علو درجات برای آن فقید سعید، دوام سلامتی و مزید توفیقات حضرتعالی و تمامی دوستداران و دل بستگان نهضت عظیم اسلامی را در سایه عنایات و توجهات حضرت ولی عصر(عج) از درگاه ایزد منان مسئلت می کنم.

محمد کشاورززاده سفیر ایران در چین نیز در پیغامی این ضایعه را تسلیت گفت.

متن این پیغام به این توضیح است: انالله و انا الیه راجعون، درگذشت شادروان آقای حاج اسدالله عسگراولادی، رئیس سابق اتاق بازرگانی ایران و چین و از فعالان سیاسی و مالی کشور، موجب تاسف و تاثر شد. اینجانب، این ضایعه را به خانواده محترم، اعضای اتاق بازرگانی ایران و چین و همراهان ایشان در حزب موتلفه اسلامی، تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای ایشان، علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی را مسئلت می کنم.

به گزارش فارس، مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه نیز در پیغامی نوشت: درگذشت حاج اسدالله عسگر اولادی که مدت طولانی ریاست شورای تجاری ایران با روسیه را به عهده داشت تسلیت گفته و برای آن عزیز سفر نموده غفران و رحمت الهی مسئلت می کنیم. روانشاد عسگر اولادی در سال های حضورشان در شورای تجاری ایران با روسیه فعالیت های بسیاری شکل داد، دارای تعامل گسترده ای با این سفارت بود و پیروز به دریافت نشان از دولت روسیه شد. یادش گرامی باد و برای خانواده و بازماندگان ایشان و همچنین حزب موتلفه اسلامی صبر و توفیق از خداوند سبحان خواستاریم.

به گزارش فارس، عسگراولادی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی که به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری بود، دیروز آدینه 22 شهریور ماه به رحمت ایزدی پیوست.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 677

به "تسلیت صالحی و سفرای ایران در چین و روسیه در پی درگذشت اسدالله عسگراولادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسلیت صالحی و سفرای ایران در چین و روسیه در پی درگذشت اسدالله عسگراولادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید