تراکتور در پی توافق با 2 بازیکن پیکان

به گزارش سبزوار امروز، باشگاه تراکتور تبریز در پی جذب دو بازیکن تیم پیکان است.

تراکتور در پی توافق با 2 بازیکن پیکان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال تراکتور تبریز پس از کسب نتایج ضعیف در نیم فصل نخست لیگ برتر، در پی تقویت تیم خود در فصل جابجایی است و از همین رو این باشگاه پس از باز کردن پنجره جابجاییی، محمد بلبلی از تیم نفت را به طور رسمی به خدمت گرفت و در پی جذب چند بازیکن دیگر لیگ فزونی نیز است.

باشگاه تراکتور که طی روزهای گذشته مذاکرات فراوانی با گزینه های مدنظر سولدو داشته است، با مهدی کیانی به توافق نهایی رسیده و در انتظار صدور رضایت نامه این بازیکن از سوی باشگاه مس رفسنجان است تا قرارداد کیانی با تراکتور رسمی گردد.

سرخپوشان تبریزی بعلاوه مذاکراتی را با محمد نادری و امیر حسین جدی دو بازیکن تیم پیکان داشته اند تا بتوانند این دو بازیکن را نیز به جمع تراکتوری ها اضافه نمایند، مذاکراتی که تا این لحظه بی نتیجه مانده است اما مدیران باشگاه تراکتور امیدوارند حداقل بتوانند رضایت یکی از این دو بازیکن را از پیکانی ها برای حضور در تبریز بگیرند.

باشگاه تراکتور بعلاوه در خط میانی نیز مذاکراتی را با دو بازیکن صربستانی انجام داده بود که حضور این بازیکنان تا این لحظه در ایران منتفی شده است و حالا سرخپوشان تبریزی در پی توافق با یک بازیکن خارجی دیگر هستند.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 اسفند 1400 بروزرسانی: 21 اسفند 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2360

به "تراکتور در پی توافق با 2 بازیکن پیکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراکتور در پی توافق با 2 بازیکن پیکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید