ترامپ: سازمان بهداشت جهانی عروسک خیمه شب بازی چین است ، آمریکا از تکنولوژی هوآوی استفاده نمی کند

به گزارش سبزوار امروز، رئیس جمهور آمریکا بار دیگر به پکن تاخت و گفت که سازمان بهداشت جهانی عروسک خیمه شب بازی چین است.

ترامپ: سازمان بهداشت جهانی عروسک خیمه شب بازی چین است ، آمریکا از تکنولوژی هوآوی استفاده نمی کند

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم رویترز نوشت، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در نشست خبری خود در کاخ سفید اظهار داشت که قوانین مربوط به تحریم و مجازات چین در مورد آنچه را که سرکوب اعتراضات مردم هنگ کنگ خوانده، امضا نموده است.

وی با بیان اینکه هیچ کشور به اندازه چین از آمریکا سوء استفاده ننموده است، افزود: از این پس صادرات تکنولوژی ها مهم به چین و دیگر فناوری هایی که برای این کشور مفید است، متوقف می گردد.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا تصمیم گرفته از تکنولوژی شرکت هوآوی چین استفاده نکند، افزود: آمریکا بسیاری از کشورها را متقاعد نموده که دیگر از خدمات شرکت هوآوی چین استفاده نکنند.

ترامپ توضیح داد: ما به دلیل عملکرد روسای جمهور سابق و خروج میلیاردها دلار از خزانه آمریکا، چین را آباد کردیم و زندگی جو بایدن چیزی جز هدایای متوالی به حزب کمونیست چین نیست. بایدن به عنوان نامزد دموکرات ها در انتخابات، خوش شانس ترین است چراکه او و پسرش با چین رابطه دارند.

وی در ادامه اظهارات خود علیه جو بایدن رقیب انتخاباتی خود افزود: بایدن با اجازه دادن به پیوستن چین به سازمان تجارت جهانی بزرگترین خطای ژئواستراتژیک را مرتکب شد و از این طریق باعث شد تا اقتصاد چین رشد کند.

رئیس جمهور آمریکا بار دیگر به خروج آمریکا از سازمان بهداشت جهانی اشاره نمود و گفت که سازمان بهداشت جهانی به عروسک خیمه شب بازی چین تبدیل شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1499

به "ترامپ: سازمان بهداشت جهانی عروسک خیمه شب بازی چین است ، آمریکا از تکنولوژی هوآوی استفاده نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: سازمان بهداشت جهانی عروسک خیمه شب بازی چین است ، آمریکا از تکنولوژی هوآوی استفاده نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید