تور بمبئی: تجربه هایی که شما را عاشق آروناچال پرادش هند می نماید

به گزارش سبزوار امروز، آروناچال پرادش هند (Arunachal Pradesh)

شمال شرقی هند یکی از آن منطقه ها بسیار زیبا در این کشور است که به دلایل مختلفی مثل ساختار منطقه ای فقیر، نگرانی های امنیتی و دسترسی سخت، کمتر به آن سفر می گردد. اما این فرایند در حال تغییر است و حالا هم شرایط جاده ها به نسبت گذشته بهتر شده و هم هتل هایی در این منطقه برای گردشگران ساخته شده است. در این منطقه از کشور 7 استان وجود دارد که آروناچال پرادش، ناگالند و آسام از معروفترین آنها هستند. آروناچال پرادش بسیار متفاوت تر از بقیه هند است، وقتی در آنجا هستید اگر ندانید به کجا سفر نموده اید، فکر می کنید که در تبت هستید. مردم این منطقه درست مثل تبتی ها غذا می خورند، صحبت می نمایند و عبادت می نمایند. با خبرنگاران باشید:

تور بمبئی: تجربه هایی که شما را عاشق آروناچال پرادش هند می نماید

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور بمبئی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

1- بازدید از تاوانگ (Tawang)

رفتن به صومعه تاوانگ یکی از برترین تجربه ها نه تنها در آروناچال پرادش بلکه در سرتاسر هند است، این صومعه فقط 30 کیلومتر با بوتان و چین فاصله دارد. از آنجاییکه نام دالایی لاما در چین ممنوع است، مردم در این صومعه می توانند در آرامش عبادت نمایند. علاوه بر اینکه بازدید از این صومعه یک تجربه عالی است، باید گفت که این صومعه در بالای کوه ها واقع شده است و حتی فقط رفتن به آن می تواند یک جور ماجراجویی باشد.

2- همراه با راهب ها در Bomdila

شاید تا حالا یک راهب را از نزدیک ندیده باشید و با طرز فکر و عقاید و رفتارهای آنها آشنا نباشید، بنابراین این یک فرصت عالی است تا بتوانید از آنها بیشتر بدانید و بیشتر یاد بگیرید. کمتر از 10000 نفر در شهر Bomdila که شهری مرتفع است، زندگی می نمایند. در واقع برای رسیدن به صومعه تاوانگ باید از Bomdila رد شوید اما متاسفانه خیلی از افراد از آن فقط به آن عنوان یک محل عبور استفاده می نمایند و در آن توقف نمی نمایند… اما پیشنهاد می کنیم شما این کار را بکنید! 2 هتل در این منطقه اقامتگاه های خوبی هستند. تماشا مغازه های محلی و صومعه این منطقه به نام GRL کارهایی است که می توانید در آن انجام دهید. اگر هم خوش شانس باشید با پرس و جوی زیاد بتوانید یکی از راهب های پیشگو را پیدا کنید!

3- تماشا مردم محلی

هتل های کمی در این منطقه وجود دارد که شاید چیزی نباشد که شما در فکر خود داشته اید ولی می توانند امکانات مورد احتیاج شما را تامین نمایند. اما پیشنهاد می کنیم در خانه محی ها اقامت کنید. اینکه بتوانید در کنار آتش با یک خانوداه محلی شام بخورید و یا به جای استفاده از روم سرویس، خودتان در کارها یاری کنید و چیزهای زیاد جدیدی یاد بگیرید…

4- تماشا قبیله منطقه Ziro Valley

تصمیم گرفتیم تا برترین تجربه آروناچال پرادش را برای آخر مطلب بگذاریدم! منطقه Ziro Valley جایی است که قبیله آپاتانی (Apatani) در آن زندگی می نماید. ویژگی خاص مردم این منطقه این است که روی صورت هایشان نشان های محلی می گذارند، بینی هایشان را سوراخ می نمایند و حیوانات زیادی را قربانی می نمایند. آنها دوست دارند تا در فهرست یونسکو قرار بگیرند و در راه پیروزی هم هستند و به همین علت است که می دانند گردشگر ها بسیار مهم اند و از آنها با روی باز پذیرایی می نمایند. جالب است بدانید افراد جوان این قبیله به زبان کره ای صحبت می نمایند و حتی مدل مو و ظاهرشان هم کره ای است!

شاید دوست داشته باشید بدانید در سفر به آروناچال پرادش هند با چه چیزهایی روبرو می شوید چون سفر به این مکان سختی های خودش را دارد مثلا در اتاق های هتل ها گرمایی وجود ندارد، معمولا دوش حمام وجود ندارد و در صورتیکه باشد فقط آب سرد است، جاده های پر دست انداز و… اما حتما آن را به فهرست جاهای تماشای در هند اضافه کنید چرا که آروناچال جایی مثل هیچ جا است.

منبع: الی گشت
انتشار: 10 تیر 1401 بروزرسانی: 10 تیر 1401 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2454

به "تور بمبئی: تجربه هایی که شما را عاشق آروناچال پرادش هند می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور بمبئی: تجربه هایی که شما را عاشق آروناچال پرادش هند می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید