طراحی لوگو: به گفته فرانسوا لوگو، افراد واکسینه نشده باید مالیات سهم مشارکت در سلامت بپردازند

به گزارش سبزوار امروز، این یاری برای همه بزرگسالانی اعمال می گردد که در کبک از واکسیناسیون اجتناب می نمایند. فرانسوا لوگو گفت: ایده این است که به همه افرادی که به دلایل غیرپزشکی واکسینه نشده اند، گفته گردد که باید سهمی بپردازند.

طراحی لوگو: به گفته فرانسوا لوگو، افراد واکسینه نشده باید مالیات سهم مشارکت در سلامت بپردازند

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گفته نخست وزیر، نباید به گونه ای باشد که 10 درصد از کبک هایی که تا به امروز هیچ دوزی از واکسن دریافت ننموده اند باعث آسیب به 90 درصدی شوند که واکسینه شده اند.

نخست وزیر با بیان اینکه این افراد بار اقتصادی قابل توجهی را بر دوش پرسنل بهداشتی وارد می نمایند، اضافه کرد که با وجود اینکه افرادی که واکسینه نشده اند 10 درصد جمعیت را تشکیل می دهند، 50 درصد از تخت های مراقبت های ویژه را اشغال می نمایند.

آقای لوگو بعلاوه میخواهد وضع گذرنامه واکسیناسیون را توسعه دهد و اصرار دارد که باید فراتر رفت.

طبق آنچه نخست وزیر پیشنهاد نموده است، مبلغ قابل توجهی که افراد واکسینه نشده باید بپردازند به حدود پنجاه دلار محدود نخواهد شد.

وزیر دارایی، اریک ژیرارد، در حال آنالیز اعمال این اقدام است. به عنوان مثال، این مشارکت می تواند هنگام ثبت اقتصادیات بر عایدی انجام گردد.

در نشست مطبوعاتی روز سه شنبه، فرانسوا لوگو به همراه وزیر بهداشت و خدمات اجتماعی، کریستین دوبه، به طور موقت دکتر لوک بوالو (Luc Boileau) را جایگزین دکتر هوراسیو آرودا به عنوان مدیر ملی بهداشت عمومی کبک معرفی کردند.

نخست وزیر گفت که دکتر لوک بوالو که رئیس و مدیر عامل موسسه ملی تعالی اجتماعی و خدمات اجتماعی (INESSS) بود، برای چند ماه در این سمت خواهد بود.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 24 بهمن 1400 بروزرسانی: 24 بهمن 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2331

به "طراحی لوگو: به گفته فرانسوا لوگو، افراد واکسینه نشده باید مالیات سهم مشارکت در سلامت بپردازند" امتیاز دهید

1 کاربر به "طراحی لوگو: به گفته فرانسوا لوگو، افراد واکسینه نشده باید مالیات سهم مشارکت در سلامت بپردازند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی لوگو: به گفته فرانسوا لوگو، افراد واکسینه نشده باید مالیات سهم مشارکت در سلامت بپردازند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید