بهترین مقاصد گردشگری برای تنها سفر کردن ، چونان کرگدن تنها سفر کن

به گزارش سبزوار امروز، تنها سفر کردن مزایای بسیاری دارد. شما می توانید هر کاری را هر طوری که دوست دارید در هر زمانی انجام دهید. از طرف دیگر شما مجبور می شوید بیشتر با بومی ها ارتباط برقرار کنید و با فرهنگ های بیشتری آشنا می شوید. اگر مسئله ای پیش بیاید به تنهایی حل می کنید. به طور کلی این تنهایی سبب رشد درونی و افزایش اعتماد به نفس می گردد.

بهترین مقاصد گردشگری برای تنها سفر کردن ، چونان کرگدن تنها سفر کن

لذت بخشترین تجربه سفر را با مسافرت تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

البته که این انتخاب معایبی نیز دارد. مثلا هزینه تنها سفر کردن بیشتر است زیرا کسی را برای تقسیم کردن هزینه ها ندارید و بیشتر تور ها برای یک نفر گران تر هستند. با این که تنها سفر کردن حتما خطرناک نیست اما کسی را همراه داشتن بدون شک امن تر است و لازم نیست همیشه حواستان به اطرافتان باشد.

با این که ممکن است در این سفر قدری اذیت شوید، اما قطعا به تجربه اش می ارزد. در این جا لیستی از مکان هایی که می توان به تنهایی به آنها سفر کرد را برای شما آماده نموده ایم تا شاید بتوانید این جهت را از اینجا شروع کنید.

کانادا

کانادا در جهان به محبت آمیز ترین کشور معروف است. سفر به این کشور آسان، امن و پویا است. به شهر ساحلی ونکوور سفر کنید و از بودن در پارک استنلی لذت ببرید. به تورنتو بروید که خانه ای برای 200 فرقه فکری متفاوت است و ترس از ارتفاع خود را بر روی سی ان توور 116 طبقه ای محک بزنید. با قطار لوکس راکی به بنف بروید و شهر کوچک را کشف کنید. آبشار نیاگارا از نزدیک ببینید و عظمت آن را درک کنید و هزاران کار دیگر که در این کشور می توان تجربه کرد در انتظار مسافران هستند.

آمستردام

در آمستردام بیشتر از آدم ها دوچرخه وجود دارد که به این معنی است که حمل و نقل با دوچرخه بسیار آسان است. با دوچرخه از موزه ون گوگ، خانه ان فرنک و موزه ریجکس دیدن کنید. سوار قایق شوید و شهر را از منظره کانال وسط شهر ببینید. این کانال توسط یونسکو ثبت شده است. در ماه های گرم سال از بازار های روز و پارک ها غافل نشوید.

ایسلند

افراد علاقه مند به طبیعت در ایسلند مکان های زیادی برای کشف کردن می یابند. از آتشفشان تا یخچال های طبیعی. با گوش دادن به داستان های وایکینگ ها و تاریخ درباره سرزمین آتش و یخ بیشتر یاد بگیرید. محل اتصال پوسته اوراسیا و آمریکای شمالی را بر روی زمین ببینید. در ریکجاویک غذا بخورید. شفق قطبی در زمستان و خورشید نصف شب را در تابستان ببینید. می توانید به بلو لاگون معروف بروید. ایسلند از امن ترین کشور ها در جهان است و به بهترین انتخاب در این لیست از این جهت تبدیل می گردد.

کیوتو، ژاپن

رفتن به ژاپن و ندیدن کیوتو اشتباه بزرگی است. زیارتگاه فوشیمیایناری از بهترین زیارتگاه های شینتو برای بازدید است. شما از بین 10 هزار طاق قرمز و نارنجی که نیم مایل کوه ایناری را به هم متصل نموده است می گذرید. صبح رود بروید تا با ازدحام جمعیت رو به رو نشوید و سعی کنید کل جهت رل بروید زیرا بیشتر جهانگرد ها تنها تا نصف آن را می فرایند.

کاستاریکا

اگر چشمان خود را ببندید و به اندازه کافی در میان جنگل بکر بایستید تمام حواس خود را بیدار خواهید کرد. کوستاریکا هم چنین برای سواحل استوایی و جنگل های سرسبزش معروف است که شما در آن ها می توانید چشم انداز های کاملا متنوعی را پیدا کنید. به گواناکست بروید و کوه های آتشفشان را ببینید، ماهیگیری در روستا های دور افتاده در کنار ساحل های نقره ای را تماشا کنید. می توانید از آبشارها و چشمه های آب گرم در پارک ملی Rincon de la Vieja لذت ببرید. در کل این کشور مکان امنی برای سفر است و خطری بیش از آفتاب سوختگی شما را تهدید نمی کند.

منبع: forbes.com

منبع: چمدان
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1271

به "بهترین مقاصد گردشگری برای تنها سفر کردن ، چونان کرگدن تنها سفر کن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مقاصد گردشگری برای تنها سفر کردن ، چونان کرگدن تنها سفر کن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید