آشنایی با نحوه دریافت بلیط هواپیما پاتایا

به گزارش سبزوار امروز، پاتایا از مهمترین شهرهای تایلند است که روزانه میزبان مسافران زیادی از سراسر دنیا است . این شهر با جاذبه های گردشگری و همچنین شب زنده داری های معروفش توانسته نقش بسیار موثری در صنعت گردشگری تایلند داشته باشد . اما از چیزهایی که باید به آن توجه کنید ، اینست که پاتایا فرودگاه ندارد و نمی توانید بلیط هواپیما پاتایا به طور مستقیم و یا حتی غیر مستقیم تهیه کنید .

آشنایی با نحوه دریافت بلیط هواپیما پاتایا

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

بلیط هواپیما پاتایا

همانطور که ذکر شد سفر هوایی به پاتایا به دلیل نداشتن فرودگاه امکان پذیر نمی باشد . برای سفر به پاتایا ابتدا باید بلیط بانکوک را تهیه نموده و سپس بصورت زمینی به پاتایا بروید . مقاله بهترین راه سفر به پاتایا را حتما بخوانید .

فاصله بانکوک تا پاتایا در حدود 147 کیلومتر است و می توانید از طریق اتوبوس و یا تاکسی از بانکوک به پاتایا بروید . زمان سفر هم تقریبا 2 ساعت می باشد . اگر قصد سفر به پاتایا در فصول گردشگری و یا مناسبت های خاص همچون کریسمس و نوروز دارید ، بهتر است از ماه ها قبل تور را رزرو کنید .

قیمت بلیط هواپیما پاتایا

هزینه بلیط پاتایا به قیمت بلیط هواپیما بانکوک بستگی دارد . سفر هوایی به بانکوک نیز به ایرلاین ، نوع پرواز و زمان سفرتان بستگی دارد.

منبع: لذت سفر
انتشار: 2 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 538

به "آشنایی با نحوه دریافت بلیط هواپیما پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با نحوه دریافت بلیط هواپیما پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید