بلیت های هواپیما برای سفر به سوریه چگونه قیمت گذاری می شوند؟

به گزارش سبزوار امروز، خبرگزاری میزان- دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: نرخ بلیت هواپیما برای سفر به سوریه به صورت چارتر در قالب هزینه هتل، بلیت و خدمات معین می گردد و مطابق با افزایش خدمات دهی در سفر، هزینه ها تغییر خواهد نمود.

بلیت های هواپیما برای سفر به سوریه چگونه قیمت گذاری می شوند؟

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید

به گزارش، نرخ پرواز سوریه چارتری معین می گرددمسعود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی در مورد قیمت بلیت هواپیما برای سفر به سوریه بیان نمود: بلیت سفر به سوریه براساس جلساتی که اجرا شده است به صورت چارتری معین می گردد و شامل هزینه هتل، بلیت هواپیما و خدمات ارائه شده است.

وی اضافه کرد: قیمت بلیت رفت و برگشت هواپیما به تنهایی برای سفر به سوریه معین نشده است و براساس چارتر از سوی آژانس های هواپیمایی معین مطابق با افزایش خدمات دهی در سفر هزینه ها نیز تغییر خواهد نمود.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی در پاسخ به اینکه سفر به سوریه توسط کدام شرکت هواپیمایی ایرانی یا خارجی صورت می گیرد، گفت: سفر به سوریه از سوی یک شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می گردد و به دلایل امنیتی اسم این شرکت را اعلام نمی کنیم.

سامانی در شرح شرایط سوخت رسانی به هواپیما های ایرانی در این راستا گفت: مشکل سوخت رسانی شرکت های هواپیمایی از سایر روش ها صورت می گیرد و برای تامین سوخت در طول این سفر هواپیما ها با مسئله ای روبه رو نخواهند بود.

وی یادآوری کرد: مشکل سوخت رسانی به هواپیما های ایرانی در کل راستا ها مرتفع شده و در حال جاضر در هیچ راستای مشکل تامین سوخت وجود ندارد.

دبیرانجمن شرکت های هواپیمایی در مورد تاثیر افزایش نرخ بنزین بر قیمت بلیت و نرخ سوخت هواپیما، توضیح داد: سوخت یکی از هزینه های اصلی شرکت های هواپیمایی به شمار می آید به همین دلیل تغییر نرخ آن بر قیمت تمام شده بلیت و سرویسی که به مردم در هواپیما ارائه می گردد تاثیر مستقیم خواهد داشت.

براساس این گزارش، سفر به سوریه چند سالی بود که به دلیل مسائل امنیتی متوقف شده بود، اما هم اکنون با برقراری امنیت در سوریه، سفر زیارتی به این کشور با برنامه ریزی از سوی سازمان حج و زیارت پس از چندین سال توقف، از سر گرفته شده است.

منبع: میزان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1007

به "بلیت های هواپیما برای سفر به سوریه چگونه قیمت گذاری می شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیت های هواپیما برای سفر به سوریه چگونه قیمت گذاری می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید