هتل دانشمند؛ از به روزترین هتل های اصفهان، تصاویر

به گزارش سبزوار امروز، هتل دانشمند یکی از به روزترین هتل های اصفهان است که در سال 1399 افتتاح شده است. این هتل 3 ستاره با امکانات رفاهی مدرن و تازه از گزینه های مناسب برای اقامت در شهر اصفهان است.

هتل دانشمند؛ از به روزترین هتل های اصفهان، تصاویر

هتل دانشمند یک ساختمان 4 طبقه است که در مرکز شهر اصفهان قرار گرفته است. همان طور که می دانید اصفهان یکی از گردشگرپذیرترین شهرهای ایران است و به دلیل جاذبه های تاریخی و طبیعی فراوانی که دارد از محبوبیت زیادی برخوردار است.

نزدیک بودن به جاهای دیدنی از ملاک های مهم برای انتخاب هتل است و هتل دانشمند با موقعیت مکانی مناسبش این ویژگی را دارد.

همچنین با اقامت در هتل دانشمند دسترسی خوبی به سیستم حمل و نقل شهری خواهید داشت و به راحتی و با هزینه کم می توانید با بهره گیری از مترو و اتوبوس در تمام شهر گردش کنید. اگر قصد سفر به اصفهان دارید، خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت را به شما پیشنهاد می کنیم.

امکانات کلی هتل دانشمند اصفهان

امکانات رفاهی مناسب و باکیفیتی به منظور رفاه حال مهمانان عزیز تدارک دیده شده است. از امکانات این هتل 3 ستاره می توان پارکینگ رایگان، لابی، فضای سبز، آسانسور، اینترنت رایگان، سیستم تهویه مطبوع، پذیرش 24 ساعته، تاکسی سرویس، خدمات ویژه معلولین، نمازخانه، اتاق چمدان، راهنمای تور، صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، جعبه کمک های اولیه، کپسول آتشنشانی و سرویس اطفاء حریق اشاره کرد.

در این هتل خدمات خانه داری، لاندری، بیدار باش، تهیه بلیط و باربری به مهمانان ارائه می شود. چنانچه در طی اقامت با هرگونه مسئله ای روبرو شدید می توانید از کارکنان هتل کمک بگیرید، کارکنان این هتل با خوش خلقی و پشتکار زیاد مسئولیت های خود را انجام می دهند.

اتاق های هتل و امکانات آنها

همان طور که گفته شد هتل دانشمند از هتل های نوساز اصفهان است و اتاق ها از طراحی مدرن و زیبایی برخوردارند. این هتل شامل 38 اتاق و سوئیت است و مهمانان می توانند با توجه به تعداد همسفران و سلیقه خود اقدام به رزرو اتاق مورد نظرشان نمایند. چشم انداز بعضی از اتاق ها به سمت خیابان است.

خیالتان از بابت تمیزی اتاق ها راحت باشد، چرا که اتاق ها هر روز نظافت می شوند. این هتل دارای واحدهای اقامتی اتاق دو تخته برای یک نفر، اتاق دو تخته تویین، اتاق سه تخته، سوئیت یک خوابه استودیو و اتاق کانکت 4 نفره است. بعضی از واحدها ظرفیت نفر اضافه دارند و در صورت درخواست سرویس اضافه به صورت کاناپه تخت شو به مهمانان ارائه می شود.

امکانات اتاق ها شامل تلویزیون صفحه تخت، تلفن، مبلمان، میز، صندلی، آباژور، کمد لباس، آباژور، رخت آویز، دراور، سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال، مینی بار، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، دمپایی، سشوار، حوله و وسایل بهداشتی است. لازم به ذکر است اقامت بچه ها زیر 4 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان بوده و بالای 4 سال تمام بها است.

رستوران هتل

این هتل دارای یک سالن صبحانه خوری با ظرفیت 90 نفر است که در طبقه همکف قرار گرفته است. توجه داشته باشید ساعت سرو صبحانه 7 الی 10 صبح است. رستوران های خوبی در نزدیکی هتل قرار دارند که برای صرف ناهار و شام می توانید آنها را انتخاب کنید. یک کافی شاپ دنج هم در طبقه همکف قرار گرفته است که 24 ساعته باز است. انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای خوشمزه در کافه ارائه می شود و مکان مناسبی برای استراحت یا مصاحبه با دوستان است.

فاصله هتل دانشمند تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله هتل تا مدرسه تاریخی ابن سینا: 1.6 کیلومتر

فاصله هتل تا حمام تاریخی علی قلی آقا: 1.8 کیلومتر

فاصله هتل تا میدان امام علی: 2.6 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک باقوشخانه: 2.6 کیلومتر

فاصله هتل تا میدان نقش جهان: 3.4 کیلومتر

فاصله هتل تا سی و سه پل: 4 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2132

به "هتل دانشمند؛ از به روزترین هتل های اصفهان، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل دانشمند؛ از به روزترین هتل های اصفهان، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید