برگزاری گردهمایی ورزشکاران و هنرمندان برای یاری به هموطنان سیل زده

به گزارش سبزوار امروز، گردهمایی ورزشکاران و هنرمندان برای یاری به هموطنان سیل زده با نمایش فیلم غلامرضا تختی در روز چهارشنبه 28 فروردین در پردیس سینمایی بازار بزرگ ایران برگزار می گردد.

برگزاری گردهمایی ورزشکاران و هنرمندان برای یاری به هموطنان سیل زده

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، هدف از برگزاری این مراسم گرامیداشت یاد و نام دنیا پهلوان تختی که در حرکت جوانمردانه یاری به زلزله زدگان بوئین زهرا، پهلوانی را برای همواره در ذهن ملت ایران ماندگار کرد، اعلام شده است.

در این مراسم ورزشکاران و هنرمندان پهلوانانه جمع می شوند تا نشان دهند مَنش دنیا پهلوانِ ورزش ایران هنوز زنده است، مَنشی که این بار برای یاری به سیل زدگان به نمایش در می آید تا بدانیم تختی و مرامش هنوز زنده هستند.

در روزهایی که سیل، خانه و کاشانه تعدادی از هموطنانمان را درنوردیده است، مردم، وزرشکاران و هنرمندان به بهانه اکران فیلم غلامرضا تختی گردهم می آیند تا با حضور و حمایتشان، قدری از رنج های هموطنان سیل زده را بکاهند.

این گردهمایی به همت وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی ورزش و تربیت بدنی کمیسیون ملی یونسکو، کمیته ملی المپیک و کمیته ملی پارالمپیک جمهوری اسلامی روز چهارشنبه 28 فروردین ساعت 18 به نشانی: بزرگراه همت، پردیس سینمایی بازار بزرگ ایران برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 509

به "برگزاری گردهمایی ورزشکاران و هنرمندان برای یاری به هموطنان سیل زده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری گردهمایی ورزشکاران و هنرمندان برای یاری به هموطنان سیل زده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید