برگزاری نخستین پذیرش مرتبط با اکسپرس انتری انتاریو در سال 2020

به گزارش سبزوار امروز، جدیدترین خبرها از این حکایت ندارند که استان انتاریو روز آدینه ای که گذشت نخستین پذیرش مرتبط با اکسپرس انتری را برگزار نموده و طی آن برای 242 متقاضی مهاجرت دعوتنامه صادر نموده است تا آنها بتوانند تقاضای خود را برای اقامت دائم کانادا به وسیله جهت مهاجرتی اسکیلد ورکر فرانسه زبان ارائه نمایند. گفتنی اس تاین جهت مهاجرتی یکی از سه جهت مهاجرتی انتاریو است که که با سیستم اکسپرس انتری مرتبط است؛ سیستم اکسپرس انتری هم سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه کانادایی از سراسر دنیا بر پایه امتیازات و معیارها مهاجر جذب می نماید. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می نماید. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می گردد.

برگزاری نخستین پذیرش مرتبط با اکسپرس انتری انتاریو در سال 2020

راستا مهاجرتی اسکیلد ورکر فرانسه زبان

این راستا مهاجرتی انتاریو به برنامه مهاجرت استانی انتاریو اجازه می دهد در صف انتظار اکسپرس انتری در پی متقاضیان واجد شریط بگردند. از جمله شرایط این است که متقاضی قادر به خواندن، نوشتن و مکالمه به زبان فرانسه باشد و سطح دانش زبان فرانسه او معادل نمره 7 CLB یا بالاتر باشد. بعلاوه متقاضی باید قادر به خواندن، نوشتن و مکالمه به زبان انگلیسی در سطح نمره 6 CLB یا بالاتر باشد.

بنا به اعلام برنامه مهاجرت استانی انتاریو امتیاز هر 242 نفر این متقاضیان که در پذیرش آدینه 9 ژانویه دعوتنامه دریافت کردند در سیستم جامع رتبه بندی بین 433 تا 472 بود. بالاترین امتیاز این متقاضیان یک نمره از حد اقل امتیاز جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری که در ژانویه برگزار گردید (473) کمتر است.

در عین حال، متقاضی منتخب از طرف استان می تواند تا سقف 600 امتیاز دریافت کند و بدین ترتیب در دور بعدی حتما برای او دعوتنامه برای متقاضا جهت اقامت دائم صادر خواهد شد. متقاضیانی که می خواهند از طرف راستا مهاجرتی اسکیلد ورکر فرانسه زبان انتخاب شوند باید در گام نخست واجد شرایط ورود به صف انتظار اکسپرس انتری باشند.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2164

به "برگزاری نخستین پذیرش مرتبط با اکسپرس انتری انتاریو در سال 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نخستین پذیرش مرتبط با اکسپرس انتری انتاریو در سال 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید