بازسازی آپارتمان: بازسازی لست آو آس ممکن است نیمه دوم 2022 عرضه گردد

به گزارش سبزوار امروز، سال قبل برای اولین بار از وجود احتمالی بازسازی آخرین ما مطلع شدیم. اکنون گزارش های نو نشان می دهد که کار توسعه آن تقریباً به سرانجام نزدیک شده است و ممکن است در نیمه دوم سال 2022 منتشر گردد.

بازسازی آپارتمان: بازسازی لست آو آس ممکن است نیمه دوم 2022 عرضه گردد

جهت دریافت خدمات بازسازی آپارتمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

این ادعا بر اساس اطلاعاتی اعلام شده است که به تازگی تام هندرسون، یکی از منابع مطلع صنعت، اعلام نموده است و بعلاوه با اطلاعاتی که به سایت VGC هم رسیده است، همخوانی دارد. هندرسون در توییت خود گفته است: اکنون از چند فرد مختلف شنیده ام که توسعه بازسازی The Last of Us تقریبا به اتمام رسیده است و می تواند در نیمه دوم سال 2022 عرضه گردد.

در حالی که این پروژه به طور رسمی به وسیله سونی اعلام نشده است، بلومبرگ در آوریل گذشته گزارش داد که بازسازی این بازی که در سال 2013 برای پلی استیشن 3 عرضه شده، برای پلی استیشن 5 در حال توسعه است. طبق ادعای بلومبرگ، این بازی در ابتدا به وسیله استودیو گروه خدمات هنرهای بصری (Visual Arts Service Group) پلی استیشن راهنمایی می شد اما پس از مدتی راهنمایی این پروژه به ناتی داگ سپرده شد و گروه خدمات هنرهای بصری همانند همواره نقش استودیوی پشتیبان را در توسعه بازی ایفا کرد.

بنا بر گزارش ها، توسعه بازسازی اکنون به وسیله استودیو خالق این سری بازی یعنی ناتی داگ انجام می گردد که گفته می گردد پس از اتمام توسعه The Last of Us Part 2 که در ژوئن 2020 منتشر شد، مسئولیت پروژه را بر عهده گرفته است. در واقع، بلومبرگ در گزارش اولیه خود اشاره نموده که بعد از عرضه آخرین ما: قسمت دوم، بخشی از اعضای استودیو پروژه ای را در دست توسعه نداشتند و به همین دلیل مشغول توسعه این اثر شدند.

به تازگی نیل دراکمن در جریان کنفرانس سونی در CES 2022 خاطرنشان کرد که ناتی داگ در حال توسعه چند بازی مختلف است و او به شدت دوست دارد که به زودی جزئیاتی را از آن به اشتراک بگذارد. علاوه بر بازسازی بازی آخرین ما، می دانیم که ناتی داگ در حال توسعه اولین بازی چندنفره مستقل خود است که احتمالا نسخه ای بزرگ شده و توسعه یافته از چیزی است که قرار بود بخش آنلاین آخرین ما: قسمت دوم باشد. تام هندرسون بعلاوه ادعا می نماید که این استودیو شاهد Last of Us Part 2 Directors Cut هم خواهیم بود.

در این میان، قرار است سال آینده سریالی از عنوان آخرین ماه در شبکه HBO پخش گردد. این سریال با همکاری HBO، سونی پیکچرز و پلی استیشن پروداکشنز در حال فیلم برداری است. در این سریال، پدرو پاسکال و بلا رمزی به ترتیب نقش جول و اِلی را ایفا خواهند کرد.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2326

به "بازسازی آپارتمان: بازسازی لست آو آس ممکن است نیمه دوم 2022 عرضه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی آپارتمان: بازسازی لست آو آس ممکن است نیمه دوم 2022 عرضه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید