خواستگاری تلفنی از بهاره رهنما به وسیله حاجی ؟

به گزارش سبزوار امروز، خبرنگاران:بهاره رهنما بازیگر زن مشهور و البته چهره جنجالی اینستاگرام می گوید که از او به صورت تلفنی خواستگاری شده است. البته او می گوید ترانه عاشقانه به کی پز میدی باعث خواستگاری شده است.

خواستگاری تلفنی از بهاره رهنما به وسیله حاجی ؟

بهاره رهنما می گوید حاجی همسرش اهل ریسک زیاد است و بهاره رهنما در زمینه کاری خودش هم برترین است (منظورش فعالیت در صنعت زیبایی و لوازم آرایشی است). بهاره رهنما و همسرش هفته پیش در یک نمایشگاه در برج میلاد ارتباط نزدیک با مردم داشتند و جدیدترین محصولات خودشان را معرفی کردند. البته بیشتر مردم برای تماشا بهاره رهنما و عکس گرفتن با بهاره رهنما به غرفه آمده بودند.

اعتراف جسورانه بهاره رهنما

بهاره رهنما می گوید که وقتی حاجی از من خواستگاری کرد و مادرم با او آشنا شد بهم گفت تا پشیمون نشده فوری بهش جواب مثبت بده. این صحبت های بهاره رهنما از این جهت مطرح شد که می گفت ابتدا پدر و مادرم با ازدواج دوم من مخالف بودن ولی بعد تماشا حاجی مجذوب او شدند و به شدت موافقت کردند. جالب است بدانید که بهاره رهنما و همسر سابقش پیمان قاسم خانی برنامه های بزرگی برای ریحانه پارسا داشتند. مخصوصا پیمان قاسم خانی که نویسنده بزرگی است و قطعا اگر او از ریحانه پارسا حمایت می کرد و ریحانه پارسا در ایران می ماند موفقیت های بسیار بیشتری کسب می کرد تا زندگی که الان دارد. مهاجرت ریحانه پارسا هم فیلم بهاره رهنما را خراب کرد و هم پیمان را و هرچه تعریف داده بودند از ریحانه پارسا (در مصاحبه ها) آنها را سنگ روی یخ کرد. بهاره رهنما در یک مصاحبه ریحانه پارسا را برتر از سایر دهه هفتادی ها معرفی نموده بود. بهاره رهنما بازیگر زن مشهور و جنجالی می گوید دوست دارد همواره نقش های جوان داشته باشد و آنچه از او باقی می ماند (تصویر ثبت شده در فیلم ها و سریال ها برای آیندگان) جوانی او باشد.

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 28 آذر 1400 بروزرسانی: 28 آذر 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2268

به "خواستگاری تلفنی از بهاره رهنما به وسیله حاجی ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواستگاری تلفنی از بهاره رهنما به وسیله حاجی ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید