بادرنگین: حضور کارخانه در باشگاه تاثیرگذار بوده است، امیدوارم روی دور پیروزی بمانیم

به گزارش سبزوار امروز، سرمربی تیم والیبال مس رفسنجان گفت: حضور مصطفی کارخانه به عنوان مشاور باشگاه در بخش والیبال روی فرایند مثبت ما بی تاثیر نبوده است.

بادرنگین: حضور کارخانه در باشگاه تاثیرگذار بوده است، امیدوارم روی دور پیروزی بمانیم

اسماعیل بادرنگین در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص پیروزی 3 بر 2 تیمش مقابل آذرباتری ارومیه در هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال گفت: بازی با تیم های ارومیه ای سخت است به ویژه اینکه بازی در این شهر برگزار گردد.

سرمربی تیم والیبال مس رفسنجان ادامه داد: آذرباتری ما را واقعا اذیت کرد. این تیم چیزی برای از دست دادن نداشت و سرسختانه بازی کرد. ما نیز با یاری و کوشش مضاعف بازیکنان، برنده شدیم.

بادرنگین در خصوص 4 پیروزی متوالی تیمش مطرح کرد: مجموعه باشگاه مس در دور برگشت، شرایط بهتری را برای ما مهیا نموده و تمام تیم های ورزشی شرکت مس با پرواز چارتر به بازی های خارج از خانه می فرایند. برای مثال ما برای بازی با آذرباتری از رفسنجان، مستقیم به ارومیه پرواز کردیم و یک ساعت و نیم بعد از بازی هم در رفسنجان بودیم. پیش از این هر سفر ما حدود 14 ساعت طول می کشید.

وی ادامه داد: تعدادی مصدوم داشتیم که در تعطیلی دو هفته ای لیگ به تیم اضافه شدند. بعلاوه در دور برگشت، 3 بازیکن به تیم اضافه کردیم که شرایط تیم را خیلی بهتر کردند. حضور مصطفی کارخانه به عنوان مشاور باشگاه در بخش والیبال نیز روی فرایند مثبت ما بی تاثیر نبوده است.

سرمربی تیم والیبال مس رفسنجان گفت: فعلا روی دور پیروزی هستیم و امیدوارم این نتایج در ادامه لیگ و حتی سال های بعد ادامه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1400 بروزرسانی: 3 اسفند 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2341

به "بادرنگین: حضور کارخانه در باشگاه تاثیرگذار بوده است، امیدوارم روی دور پیروزی بمانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بادرنگین: حضور کارخانه در باشگاه تاثیرگذار بوده است، امیدوارم روی دور پیروزی بمانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید