ایجاد تغییرات در تیم والیبال نشسته بانوان پس از مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش سبزوار امروز، مدیر تیم های والیبال نشسته کشورمان از ایجاد تیم والیبال نشسته بانوان پس از مسابقات قهرمانی آسیا اطلاع داد.

ایجاد تغییرات در تیم والیبال نشسته بانوان پس از مسابقات قهرمانی آسیا

برای سفر با هزینه ی تور پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، هادی رضایی در مورد اولین مرحله از اردوی تیم ملی بزرگسالان، گفت: بعد از مسابقات پارالمپیک ریو، اولین اردویی بود که برگزار گردید و بیشتر بر هماهنگی تمرکز داشتیم و در کنار آن آمادگی جسمانی و کار بر روی تاکتیک ها نیز انجام شد تا با آمادگی کامل به مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه اعزام شویم.

وی اضافه کرد: با اتمام اردوی مرحله اول، اردوی متصل به اعزام تیم ملی از 26 خرداد ماه در تهران شروع می گردد و پس از آن 4 تیر ماه به مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که به میزبانی چین برگزار می گردد، اعزام خواهیم شد.

سرمربی تیم ملی ملی والیبال نشسته اظهار داشت: در این اردو به صورت همزمان تیم جوانان هم زیر نظر کادر فنی خود تمرینات را دنبال می کردند و تدارک دیدن اردو برای این گروه، به منظور پشتوانه سازی برای سال های آینده تیم ملی است. پتانسیل خوبی در تیم ملی جوانان وجود دارد و سه ورزشکار بسیار خوب شناسایی شدند که به تدریج تحت پوشش قرار می گیرند تا در بازی های پارالمپیک دور بعد از آنها استفاده کنیم. این بازیکنان درخشش بیشتری به نسبت سایر بازیکنان داشتند و البته انتخاب ورزشکارانی از تیم جوانان برای آیندهه تیم ملی بزرگسالان، بستگی به توانمندی و کوشش بازیکنان و نیز پست های مختلفی دارد که در تیم ملی به آنها احتیاج داریم.

رضایی درباره تیم والیبال نشسته بانوان کشورمان، گفت: در مورد والیبال نشسته بانوان نیز باید بگویم که در یک دوران انتقال قرار داریم و می خواهیم در بخش بانوان نیز همانند آقایان دو تیم جوانان و بزرگسالان تشکیل دهیم و فرایند پشتوانه سازی در این تیم نیز کلید بخورد. به همین منظور تعدادی از بازیکنان جوان از مسابقات قهرمانی کشور که مرداد ماه امسال برگزار می گردد و نیز از لیگ های باشگاهی، را شناسایی نموده و به اردو دعوت می کنیم.

مدیر تیم های ملی والیبال نشسته اضافه کرد: در نظر داریم حدود 30 بازیکن از والیبال نشسته بانوان را در رده های مختلف تحت پوشش قرار دهیم تا برای مسابقات جهانی، بازی های پارالمپیک و پاراآسیایی، تیم های آماده ای را اعزام کنیم. در این راستا، والیبال نشسته بانوان در امسال و نیز سال آینده با تغییرات زیادی روبرو خواهد شد و این تغییرات ساختاری، نوید بخش آینده ای روشن برای تیم ملی بانوان خواهد بود.

وی گفت: در حال حاضر هم نفرات جدید خوبی در تیم وجود دارند و اگر بخواهیم در آینده حرفی برای گفتن در تیم بانوان داشته باشیم، باید جوان گرایی کنیم و با سرمایه گذاری در این خصوص، برای دور بعدی بازی های پارالمپیک آماده شویم. در بخش جوانان نیز هر فصل یک اردوی آمادگی برپا خواهد شد و امیدواریم آینده تیم ملی با وجود نفرات خوبی که از این اردوها شناسایی می شوند، تامین گردد.

اولین مرحله از تمرینات تیم های ملی والیبال نشسته آقایان و بانوان و دومین مرحله از تمرینات تیم ملی جوانان، از 19 اردیبهشت ماه در کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولین شروع شد و امروز به کار خود خاتمه می دهد.

تیم ملی والیبال نشسته بانوان و آقایان کشورمان تیر ماه امسال برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، راهی چین خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1072

به "ایجاد تغییرات در تیم والیبال نشسته بانوان پس از مسابقات قهرمانی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد تغییرات در تیم والیبال نشسته بانوان پس از مسابقات قهرمانی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید