تور کانادا: الزام استفاده از اپلیکیشن ArriveCAN برای مسافران کانادا

به گزارش سبزوار امروز، مسافران برای ورود به کانادا باید از اپلیکیشن ArriveCAN استفاده نمایند

در آینده نزدیک مسافرانی که قصد ورود به کانادا را دارند ملزم به استفاده از اپلیکیشن ArriveCAN هستند. استفاده از این اپلیکیشن بخشی از کوشش های دولت کانادا برای یاری به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است.

تور کانادا: الزام استفاده از اپلیکیشن ArriveCAN برای مسافران کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

بر اساس انتشار یکی از رسانه های دولتی، این اپلیکیشن رایگان، در واقع تلاشی برای یاری به مسافران جهت هماهنگی با قوانین مرزی است. این اپلیکیشن به وسیله اپ تلفن همراه یا ثبت نام آنلاین اینترنتی قابل دسترسی است. در ادامه به مواردی که می بایست قبل و بعد از ورود به کانادا انجام دهید، اشاره خواهیم کرد.

قبل از رسیدن به مرز

از تاریخ 21 نوامبر، مسافران هوایی که مقصد نهایی آن ها کانادا است، قبل از اینکه سوار هواپیما شوند باید اطلاعات خود را به وسیله ArriveCAN ارسال نمایند. این داده ها شامل اطلاعات سفر و تماس، برنامه قرنطینه (مگر اینکه معاف باشند) و ارزیابی خود بابت علائم کووید-19 می گردد.

مسافران هنگام ورود به کانادا باید رسید ArriveCan خود را نشان دهند. مأموران آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA)، تأیید خواهند کرد که مسافران اطلاعات خود را به صورت دیجیتالی ارسال نموده اند. مسافرانی که این قوانین را رعایت ننمایند، ممکن است در معرض اقدامات قانونی قرار بگیرند که می تواند از هشدار کلامی تا جریمه نقدی 1000 دلاری متغیر باشد. افرادی که به دلایل شخصی مانند از کار افتادگی یا زیرساخت های نامناسب قادر به ارائه مدارک نیستند، به اسم موارد استثناء در نظر گرفته خواهند شد.

از تاریخ 4 نوامبر، خطوط هوایی به مسافران یادآوری می نماید پیش از اینکه به مقصد کانادا سوار هواپیما شوند، اطلاعات مربوط به کووید-19 را به وسیله ArriveCan به صورت دیجیتالی ارسال نمایند.

به مسافرانی که به وسیله زمینی یا دریایی قصد دارند به کانادا وارد شوند هم شدیداً توصیه می گردد پیش از ورود، جهت جلوگیری از تأخیر و محدود نمودن تماس با سایر افراد هنگام رسیدن به مرز، از اپلیکیشن ArriveCAN استفاده نمایند. آن ها بعلاوه می توانند هنگام ورود به کانادا، رسید ArriveCAN خود را به مأمور خدمات مرزی نشان دهند.

پس از ورود به کانادا

از تاریخ 21 نوابر 2020، کلیه مسافرانی که به وسیله هوایی، زمینی یا دریایی به کانادا وارد می شوند، باید اطلاعات خود را در طول دوره قرنطینه، به وسیله ArriveCAN یا با شماره رایگان 0343-641-833-1 ارسال نمایند. افراد معاف به استناد قانون قرنطینه اجباری، ملزم به انجام این فرایند نیستند.

در طی 48 ساعت پس از ورود به کانادا، مسافران باید تأیید نمایند که به محل قرنطینه خود رسیده اند و در دوران قرنطینه، هر روز خود را به لحاظ نشانه های کووید-19 ارزیابی نمایند.

مسافرانی که پیش از ورود به کانادا، برای ارسال اطلاعات خود از ArriveCAN استفاده نمی نمایند، باید هر روز در دروان قرنطینه با شماره 0343-641-833-1 تماس بگیرند و اطلاعات خود را ارائه دهند.

مسافرانی که اطلاعات الزامی خود را ارائه ندهد، به وسیله نیروی انتظامی کانادا تحت پیگیری قرار خواهند گرفت. هدف از این اقدامات، جلوگیری از شیوع کووید-19، کاهش زمان انتظار در مرز و تماس فیزیکی بین مسافران، مأموران CBSA و سایر مأموران دولتی است.

به غیر از افراد معاف، طبق قانون همه مسافران برای ورود به کانادا باید دوره قرنطینه 14 روزه را سپری نمایند. دولت کانادا تأکید کرد که ArriveCAN حریم خصوصی مسافران را محترم می شمارد و فاقد GPS برای ردیابی مسافران است.

در فرودگاه های ونکوور، کلگری، تورنتو (پیرسون) و مونترال برای تسریع فرایند آنالیز در هنگام ورود، مسیرهای ویژه ای برای کاربران ArriveCAN اختصاص داده شده است.

سازمان تحصیلی مهاجرتی خبرنگاران در ونکوور کانادا تا کنون راهگشای ورود هزاران دانشجو خارجی به کانادا بوده است. شما هم اگر قصد تحصیل در کانادا را دارید همیشه باتجربه ترین و بهترین ها را انتخاب کنید.

  • ارزیابی رایگان برای تحصیل در کانادا
  • رزرو وقت مشاوره رایگان با کانادا
  • تماس با ما
منبع: موسسه کانادایی جی اس آی
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2088

به "تور کانادا: الزام استفاده از اپلیکیشن ArriveCAN برای مسافران کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا: الزام استفاده از اپلیکیشن ArriveCAN برای مسافران کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید