افزایش ارتباطات مالی اصفهان با کشور اندونزی در عرصه های مختلف

به گزارش سبزوار امروز، خبرنگاران: رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت:با کوشش های صورت گرفته در مذاکرات بانکی بین بانک مرکزی اندونزی و بانک های ایرانی، امکان گشایش بانک اندونزی در اصفهان و افزایش ارتباطات مالی با این کشور وجود دارد.

افزایش ارتباطات مالی اصفهان با کشور اندونزی در عرصه های مختلف

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، خسرو کسائیان شامگاه چهارشنبه در نشست آنالیز فرصت های تجاری و سرمایه گذاری در اصفهان و اندونزی اظهار کرد: این بار دومین بار است که هیئت تجاری در اصفهان حضور پیدا کردند و در حضور قبل، نمایندگان دولت اندونزی برای بعضی مذاکرات بانکی بین بانک مرکزی اندونزی با بانک پارسیان و پاسارگاد این ارتباط را برقرار کردند.

وی اضافه نمود: خشنود هستیم که تا کنون به نتایج خوبی رسیده اند و بعد از آن قرار شد یک تیم از اندونزی برای بستن قرارداد های نفتی و گازی به اصفهان بیاید که به دلیل بعضی مسائل این اتفاق صورت نگرفت و این بار شرکت های این کشور برای بستن قرارداد های مالی به اصفهان آمدند.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان بیان نمود: پس از اتفاقات گذشته که نماینده اندونزی برای بستن قرارداد بانکی به اصفهان آمد با مذاکراتی که تاکنون از طرف بانک پارسیان و پاسارگاد صورت گرفت، احتمال بازگشایی بانک اندونزی در ایران وجود دارد.

وی اظهار داشت: هم چنین در مذاکراتی که صورت گرفت، برنامه ریزی شده تا مذاکراتی هم در عرصه صنعت کاغذ داشته باشیم زیرا اندونزی قدرت زیادی در این صنعت دارد.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 701

به "افزایش ارتباطات مالی اصفهان با کشور اندونزی در عرصه های مختلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش ارتباطات مالی اصفهان با کشور اندونزی در عرصه های مختلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید