اعتراض کاردیف به CAS پس از به محکوم شدن به پرداخت رقم انتقال امیلیانو سالا

به گزارش سبزوار امروز، باشگاه کاردیف ولز همچنان حاضر به پراخت رقم خرید بازیکنی که هرگز برای این تیم بازی نکرد نیست.

اعتراض کاردیف به CAS پس از به محکوم شدن به پرداخت رقم انتقال امیلیانو سالا

به گزارش خبرنگاران، باشگاه کاردیف به حکم صادره از سوی فیفا برای پرداخت رقم انتقال امیلیانو سالا به باشگاه نانت اعتراض دارد و به همین دلیل میخواهد از دادگاه حکمیت در ورزش (CAS) فرجام خواهی کند.

باشگاه کاردیف ولز ماه ژانویه امیلیانو سالا را در ازای 15 میلیون پوند از نانت فرانسه خرید اما این بازیکن پس از امضای قرارداد و در جهت پروازی که او را به خانه جدیدش می برد، دچار حادثه ای شد که جانش را گرفت و به این ترتیب هرگز پیروز نشد با پیراهن تیم جدیدش به میدان برود به همین دلیل باشگاه کاردیف با این بهانه که این باشگاه هیچ کنترلی برای شیوه انتقال سالا از فرانسه به انگلیس نداشته است، از پرداخت قسط اول رقم انتقال مهاجم فقید آرژانتینی خودداری کرد و پرونده به فیفا ارجاع داده شد. فیفا نیز باشگاه کاردیف را به به پرداخت 6 میلیون یورو به نانت محکوم کرد است. با این حال باشگاه ولزی با این استدلال که حکم صادر شده بدون در نظر دریافت تمام مدارک ارائه شده از سوی این باشگاه بوده است، میخواهد پرونده را به دادگاه حکمیت در ورزش (CAS) ارجاع دهد.

کوشش باشگاه نانت برای دریافت پول فروش سالا به کاردیف در حالی است که رئیس باشگاه فرانسوی، ولادمار کیتا در ماه می امسال طی گفت و گویی که با نشریه اکیپ فرانسه داشت، ادعا کرد به دنبال دریافت پول نیست و شاید هم هرگز آن را نگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 814

به "اعتراض کاردیف به CAS پس از به محکوم شدن به پرداخت رقم انتقال امیلیانو سالا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض کاردیف به CAS پس از به محکوم شدن به پرداخت رقم انتقال امیلیانو سالا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید