اسیدی ترین آب گرم معدنی دنیا در مشگین شهر به بهره برداری رسید

به گزارش سبزوار امروز، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: مجتمع مدرن آب درمانی سلطان آب های دنیا به اسم اسیدی ترین آب گرم معدنی دنیا در مشگین شهر به بهره برداری رسید.

اسیدی ترین آب گرم معدنی دنیا در مشگین شهر به بهره برداری رسید

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، نادر فلاحی روز آدینه هشتم مرداد در مراسم افتتاح مجتمع مدرن آب درمانی سلطان آب های دنیا در مشگین شهر اظهار کرد: این مجتمع واقع در منطقه گردشگری قوتورسویی مشگین شهر به اسم اسیدی ترین آب گرم معدنی دنیا بوده که امروز شاهد بهره برداری از آن هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با بیان اینکه این مجموعه با سرمایه گذاری بالغ بر 160 میلیارد ریال احداث شده است، گفت: آب این آب درمانی از آب گرم قوتورسویی تامین و دارای خواص درمانی برای تمامی امراض پوستی و جلدی است.

او با اشاره به اجرای دو بخش جداگانه برای آقایان و بانوان در این مجتمع اعلام کرد: راه اندازی این مجتمع می تواند زمینه ساز جذب هر چه بیشتر گردشگران خارجی و داخلی به منطقه گردشگری قوتورسویی شده و رونق دوچندان به گردشگری مشگین شهر ببخشد.

فلاحی با قدردانی از سرمایه گذاران و مسئولان مشگین شهر در همکاری برای راه اندازی این مجتمع و رونق بخش گردشگری این شهرستان اضافه کرد: این شهرستان دارای ظرفیت های بی نظیر طبیعی و تاریخی بوده و در چند سال اخیر با کوشش همکاران ما در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، فرایند توسعه گردشگری مشگین شهر شتاب فزاینده ای گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل ادامه داد: با اقدامات صورت گرفته و پروژه ها و طرح های اجراشده در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان به طور قطع اقتصاد گردشگری مشگین شهر بعد از کرونا متحول خواهد شد.

مجتمع مدرن آب درمانی سلطان آب های دنیا با حضور اکبر صمدی فرماندار مشگین شهر و به همراه جمعی از مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2123

به "اسیدی ترین آب گرم معدنی دنیا در مشگین شهر به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسیدی ترین آب گرم معدنی دنیا در مشگین شهر به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید