استان تهران 60 هزار واحد مسکونی فاقد متقاضی مسکن ملی دارد

به گزارش سبزوار امروز، استاندارتهران گفت: در استان تهران 60 هزار واحد مسکونی فاقد متقاضی مسکن ملی داریم که متقاضیان می توانند اگر ویژگی های آن را دارند ثبت نام نمایند و ظرف 2 سال این واحد ها را تحویل بگیرند.

استان تهران 60 هزار واحد مسکونی فاقد متقاضی مسکن ملی دارد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، انوشیروان محسنی بندپی عصر یکشنبه در جلسه شورای مسکن با بیان اینکه 72 هزار مسکن اقدام ملی سهم استان تهران است گفت: تا به امروز 12 هزار نفر ثبت نام خود را در این طرح نهایی و وجه پرداخت نموده اند.

وی با اشاره به اینکه طرح مسکن اقدام ملی مسائل زیرساختی و دریافت خدمات زیربنایی را ندارند گفت: در استان تهران 60 هزار واحد مسکونی فاقد متقاضی مسکن ملی داریم و در این خصوص متقاضیان می توانند سامانه را مطالعه و اگر ویژگی های آن را دارند ثبت نام نمایند و طبق زمان بندی ظرف 2 سال این واحد ها را تحویل بگیرند.

استاندار تهران در ادامه بر همکاری شهرداران استان تهران در مورد ارائه خدمات به مسکن های طرح اقدام ملی تاکید نمود و بیان داشت: در این زمینه دستگاه های خدمات رسان اعلام آمادگی نموده اند تا نسبت به نصب انشعابات اقدامات لازم را انجام دهند.

محسنی بندپی اضافه نمود: مهمترین دستور کار اتمام پروژه های مسکن مهر بود که متقاضیان از چندین سال پیش ثبت نام نموده و پول آن را پرداخت کردند، در این راستا 322 هزار واحد مسکن مهر در استان تهران داریم که 85 درصد تحویل داده شده و 15 درصد باقی مانده نیز معین تکلیف شد تا موانع آن برداشته گردد.

استاندار تهران بیان داشت: با توجه به یاری شورای مسکن مقرر شد که از منابع داخلی شرکت شهر های جدید پردیس و پرند و بدون تحمیل بار اقتصادی به شهروندان اقدامات پیگیری گردد و تا 30 مردادماه واحد های باقی مانده مانده تحویل داده گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 خرداد 1400 بروزرسانی: 25 خرداد 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2029

به "استان تهران 60 هزار واحد مسکونی فاقد متقاضی مسکن ملی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استان تهران 60 هزار واحد مسکونی فاقد متقاضی مسکن ملی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید