ارزانترین هتل های پوکت

به گزارش سبزوار امروز، بعد از هزینه بلیط پرواز در یک تور مسافرتی هزینه هتل تعیین میکند که تور شما چه قیمتی داشته باشد که البته با انتخاب هتلهای لوکس جایگاهش به مکان اول حتی در مسیرهای طولانی تبدیل میشود، اگر به دنبال سفری ارزان قیمت به پوکت هستید هتلهایی که معرفی کردیم میتواند هزینه های شما را بسیار کاهش دهد البته کیفیت را نیز در سطح قابل قبولی نگاه دارد.

ارزانترین هتل های پوکت

بهترین هتل های ارزان قیمت پوکت به گردشگران تور پوکت اجازه می دهد که از تمام چیزهایی که این جزیره شگفت انگیز دارد، بدون صرف هزینه بسیار زیاد لذت ببرند. اگرچه این موضوع مایه شگفتی بسیاری از افراد است، اما باید گفت که پوکت برای کسانی هم که از نظر بودجه در مضیقه هستند در دسترس است!

حتی مجبور نیستید تعطیلاتتان را در یک خوابگاه و یا مهمانخانه کوچک سپری کنید و مزایای یک تعطیلات تفریحی را از دست بدهید. در اینجا سفرمی بهترین هتل های پوکت که با شبی حدود 100 دلار یا کمتر با تمام امکانات وجود دارند را انتخاب کرده و معرفی می نماید. بیشتر این هتل های ارزان مستقل اداره می شوند و به همین دلیل نام برند بین المللی ندارند. البته نمی خواهیم بگوییم که اقامت در این هتل های ارزان به این دلیل بسیار اقتصادی هستند.

اگر از اینکه اتاقتان را با عده ای غریبه سهیم شوید، راضی خواهید بود یا اینکه در هتلی بدون هیچ تسهیلاتی بمانید؟! پس بدون شک با قیمتی ارزان تر هم می توانید چنین مکانی بیابید.

اما در فهرست زیر سفرمی هتل هایی که بهترین امکانات را با قیمت های مناسب ارائه می دهند، معرفی می کند. یادتان باشد که برای بهترین معامله ممکن، پیش از سفر، اتاقتان را رزرو کنید. قیمت هتل فقط زمانی که سر وقت در محل باشید، همانی خواهد بود که رزرو کرده بودید

استراحتگاه لی پیمان (li piman) در تور پوکت

استراحتگاه لی پیمان که فقط با 15 دقیقه رانندگی از معبد چالونگ (Chalong) و دماغه پرومتپ (Promthep) فاصله دارد، شاتل (24 ساعته) فرودگاه برای هر وسیله نقلیه 1000 تا 1200 بات ارائه می دهد. مهمان های این استراحتگاه می توانند از چلپ چلوپ در استخر روباز و یا خوردن غذا در رستوران لذت ببرند. همچنین در اینجا وان چشمه آبگرم و استخر کودکان و اتاق هایی نیز با امکاناتی چون یخچال و مایکروویو وجود دارد.

هتل سون سیز (Seven Seas) در تور پوکت

هتل سون سیز، هتل کوچک دو ستاره با صرفه ای است که در امتداد شمال ساحل آرام پاتونگ (Patong)، که 22 کیلومتر با فرودگاه بین المللی پوکت فاصله دارد، قرار گرفته است. از این هتل تا ساحل، فقط دو دقیقه پیاده روی راه است. در ساحل پاتونگ امکانات مختلفی مناسب همه، از جمله کافه، رستوران، فروشگاه و موارد بسیار دیگر یافت می شود. از جاذبه های نزدیک این هتل می توان به مرکز تفریحی تایگر (Tiger) و مرکز خرید جانگسلون (Jungcelon) اشاره کرد. هتل سون سیز دربرگیرنده ویژگی هایی چون، پذیرش 24 ساعته و پرسنل مفید و خونگرم، رستورانی که غذای تایلندی و غربی سرو می کند، اجاره خودرو و موتور، استخر شنا به همراه جکوزی و دسترسی به اینترنت وای-فای در محدوده پذیرش، است.

استراحتگاه ناواتارا پوکت (Navatara Phuket) در تور پوکت

استراحتگاه ناواتارا پوکت در راوایی (Rawai) است و از فرودگاه بین المللی پوکت حدود 50 دقیقه سفر با تاکسی فاصله دارد و به هر دو ساحل راوایی و نایهان (Naihan) نزدیک است. تا مرکز شهر فقط یک مسیر کوتاه 17 کیلومتری وجود دارد. این هتل بزرگ است و اتاق های مدرن تمیز و شیک با امکانات به روزی مانند تلویزیون کابلی با کانال های بین المللی و همچنین کافه دارد. در ضمن این هتل به تمام تسهیلات از جمله خدمات اتاق، لباسشویی و صندوق امانات، استخر شنای روباز بسیار زیبای هتل و کافه های کنار آن مجهز است. اطراف این هتل باغی با وان آب داغ، چشمه آبگرم، اتاق های ماساژ و حتی استخر کودک وجود دارد. هتل همچنین تورهایی به جزایر فی فی (Phi Phi) ارائه می دهد

هیل ماینا کندوتل (Hill Myna Condotel) در تور پوکت

وقتی در هتل هیل ماینا کندوتل اقامت داشته باشید، می توانید با فقط 10 دقیقه رانندگی به دو ساحل سورین (Surin) و لیم سینگ (Laem Singh) برسید. مسافران این هتل می توانند از استخر روباز و امکانات رایگانی مانند وای-فای، سرویس پارکینگ وله و یا محل پارک خودرو به وسیله خود مسافر بهره مند شوند. سوئیت های این هتل نیز مجهز به آشپزخانه کوچک، اتاق نشیمن و تلویزیون های صفحه مسطح هستند.

بیچ فرانت پوکت (Beachfront Phuket) در تور پوکت

وقتی در هتل بیچ فرانت پوکت اقامت داشته باشید، می توانید با خودرو در عرض فقط 10 دقیقه در ساحل سورین (Surin) و یا ساحل لیم سینگ (Laem Singh) باشید و از باشگاه تناسب اندام برای یکبار ورزش استفاده کرده و یا از نوشیدنی خود در کافه یا سالن استراحت لذت ببرید. وجود استخر روباز و یا تراس از دیگر ویژگی های برجسته این هتل است. همچنین این هتل مجلل، اتاق هایی با وان حمام و آشپزخانه دارد.

انتشار: 25 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 316

به "ارزانترین هتل های پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزانترین هتل های پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید