اختصاص بودجه 1300 میلیارد تومانی برای تکمیل خط یک متروی تبریز

به گزارش سبزوار امروز، خبرنگاران/آذربایجان شرقی شهردار تبریز گفت:شهرداری با اختصاص بودجه یک هزار و 300 میلیارد تومانی برای تکمیل خط یک مترو، اعتقاد خود به توسعه حمل و نقل عمومی ایمن، ارزان و پاک را به اثبات رسانده است.

اختصاص بودجه 1300 میلیارد تومانی برای تکمیل خط یک متروی تبریز

ایرج شهین باهر در همایش روز ملی حمل و نقل با بیان این مطلب اظهار کرد: مترو تبریز به اندازه صدها پروژه برای شهر هزینه داشته و ما به دنبال آن هستیم تا بخش اعظمی از این پروژه را تا انتها سال به اتمام برسانیم.

وی با اشاره بر لزوم تجهیز ناوگان اتوبوسرانی توضیح داد: علاوه بر نوسازی و بازسازی ناوگان اتوبوسرانی، شهرداری سال جاری 60 مینی بوس خریداری نموده تا در مسیرهایی که اتوبوس با مسافر کم سرویس دهی می نماید، از مینی بوس ها استفاده گردد.

شهین باهر با بیان اینکه در کشورهای توسعه یافته بیش از 10 برابر کشورهای در حال توسعه خیابان وجود دارد، اعلام نمود: در بزرگترین خیابان دنیا شهر تورنتو کشور کانادا، پل و زیر گذری وجود ندارد و به جای آن از هر 500 متر یک چهارراه و چراغ هدایت وجود دارد که مردم با احترام به حقوق یکدیگر تردد می نمایند.

شهردار تبریز ادامه داد: در شهر استانبول نیز فرهنگ عمومی حاکم بر شهر به حدی رسیده که در حال برنامه ریزی برای برچیدن پل ها و زیر گذرها هستند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، وی تنها راهگشای روان سازی ترافیک در شهرها را آموزش عنوان نموده و یادآور شد: ما به جای اینکه هزینه های کلان برای تامین دوربین هایی کنیم که با آن بر مردم نظارت گردد، با آموزش شهروندی و فرهنگ سازی می توانیم بخش بزرگی از مشکلاتمان را حل نموده و از اقداماتی نظیر نرده کشی خیابان ها جلوگیری کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1256

به "اختصاص بودجه 1300 میلیارد تومانی برای تکمیل خط یک متروی تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص بودجه 1300 میلیارد تومانی برای تکمیل خط یک متروی تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید