اتحادیه اروپا درباره کابل های شارژ به اپل هشدار داد

به گزارش سبزوار امروز، به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، از همین رو پیش بینی می گردد سری تازه آیفون با پورت یو اس بی سی به بازار عرضه گردد.

اتحادیه اروپا درباره کابل های شارژ به اپل هشدار داد

این اخبار در حالی منتشر می گردد که انتظار می رود اپل سرعت شارژ و دیگر قابلیت های کابل یو اس بی سی را که تحت برنامه (ساخته شده بر آیفون) (MFi) قرار نمی گیرند، محدود کند.

اتحادیه اروپا سال گذشته میلادی با تصویب قانونی سازندگان دستگاه هایی با پورت های شارژ عجیب از جمله آیفون را ملزم کرد از پورت یو اس بی سی استفاده نمایند تا بتوانند محصولاتشان را در بازار این منطقه بفروشند. هر چند اپل تا دسامبر 2024 میلادی فرصت پیروی از این قانون را دارد اما پیش بینی می گردد در امسال و در آیفون های سری 15 پورت شارژ را از لایتنینگ به یو اس بی سی تغییر دهد.

این گزارش نشان می دهد یک تراشه احراز هویت در پورت یو اس بی در مدل های آیفون 15 قرار می گیرد تا صحت کابل یو اس بی سی متصل شده را تایید کند. تراشه مذکور تضمین می نماید شارژرهای تایید شده MFi برای شارژ متناسب بهبود یافته اند.

تیر برتون کمیسر اتحادیه اروپا در واکنش به شایعات مربوط به طرح اپل جهت محدودسازی کابل های شارژ یو اس بی سی تایید نشده، نامه ای به اپل ارسال کرد و هشدار داد چنین اقداماتی مجاز نیست و در صورت اجرای قانون، چنین دستگاه هایی در اتحادیه اروپا اجازه فروش نخواهند داشت.

اتحادیه اروپا تصمیم دارد در امسال با انتشار دستور العملی تضمین کند طرف های ثالث برداشت یکسانی از قانون داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1402 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2616

به "اتحادیه اروپا درباره کابل های شارژ به اپل هشدار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه اروپا درباره کابل های شارژ به اپل هشدار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید