آنچلوتی: بایرن در بحران نیست، به بازیکنانم ایمان دارم

به گزارش سبزوار امروز، سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ قبل از ملاقات برابر آیندهوون تاکید نمود که تیمش در بحران به سر نمی برد و به توانایی های بازیکنانش ایمان دارد.

آنچلوتی: بایرن در بحران نیست، به بازیکنانم ایمان دارم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رویترز، بایرن مونیخ در یکی از ملاقاتهای هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب به مصاف آیندهوون خواهد رفت.

بایرن درحالی از نماینده هلند پذیرایی می نماید که در شرایط خوبی به سر نمی برد و در سه ملاقات اخیر خود تن به تساوی داده است و همین باعث شده تا انتقاد زیادی از تیم آنچلوتی گردد و این مربی بزرگ ایتالیایی زیر فشار باشد.

با وجود آنکه بایرن مونیخ فشار زیادی را تحمل می نماید اما آنچلوتی به توانایی های تیمش ایمان دارد و تاکید نمود که تیم او در بحران به سر نمی برد.

سرمربی ایتالیایی بایرن در نشست خبری قبل از ملاقات برابر آیندهوون گفت: باید آرامش خود را حفظ کنم و به توانایی هایم ایمان داشته باشم. این طبیعی است که گاهی اوقات شدت و حدت بیشتری از خود نشان دهم اما مربی ای نیستم که بازیکنان را مجازات کنم.

او ادامه داد: بازیکنان بایرن مونیخ به خوبی می دانند که چه زمانی شرایط خوب است و چه زمانی شرایط بد است و باید تغییر به وجود آورند. درست است که در سه بازی اخیر خود مساوی نموده ایم اما در بحران به سر نمی بریم. معمولا یک تیم در طول فصل در برهه ای از زمان دچار افت می گردد و این اصلا چیز عجیبی نیست. اطمینان دارم که همه چیز به روال خوب خود برخواهد گشت و این شرایط سخت را پشت سرمی گذاریم.

آنچلوتی در ادامه سخنان خود گفت: همه ما به خوبی می دانیم که تا کوشش نباشد موفقیت به دست نمی آید. بایرن مونیخ بازیکنان بسیار حرفه ای دارد و شرایط تیم را به خوبی درک می نمایند. من به بازیکنانم ایمان دارم هر چند این طبیعی است که برخی از آنها از من عصبانی باشند. چیزی را از دست نداده ایم. در رقابت های بوندسلیگا در صدر جدول رده بندی جای داریم. باید صبر پیشه کنیم و به توانایی های خود ایمان داشته باشیم.

او درباره آیندهوون هم گفت: در لیگ قهرمانان اروپا هیچ بازی آسان نیست. آماده هستیم تا بازی خوبی را به نمایش گذاریم و به فرایند پیروزی برگردیم.

بایرن مونیخ از دو بازی خود سه امتیاز کسب نموده است. این درحالی است که آیندهوون تنها یک تساوی در کارنامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1062

به "آنچلوتی: بایرن در بحران نیست، به بازیکنانم ایمان دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: بایرن در بحران نیست، به بازیکنانم ایمان دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید