آمریکا: هوآوی و ZTE چین تهدید کننده امنیت ملی آمریکا هستند

به گزارش سبزوار امروز، کمیته ارتباطات فدرال آمریکا دو شرکت فناورانه هوآوی و ZTE چین را به عنوان تهدید کننده امنیت ملی آمریکا معرفی کرد که نباید از تجهیزات یا سرویس های آنها استفاده گردد.

آمریکا: هوآوی و ZTE چین تهدید کننده امنیت ملی آمریکا هستند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کمیته ارتباطات فدرال آمریکا روز سه شنبه دو شرکت هوآوی و ZTE چین را به عنوان تهدیدهای امنیت ملی برای آمریکا خاطرنشان کرد.

آجیت پای رئیس کمیته ارتباطات فدرال آمریکا در پیامی در توئیتر نوشت: کمیته ارتباطات فدرال آمریکا هوآوی و ZTE را به عنوان شرکت هایی که تهدیدی برای امنیت ملی آمریکا به شمار می آیند معین نموده است. در نتیجه، شرکت های ارتباطاتی نمی توانند از بودجه 8.3 میلیارد دلاری برای خرید تجهیزات یا سرویس هایی استفاده نمایند که توسط این تامین نمایندگان فراوری می گردد.

دولت ترامپ ماه پیش و در ادامه اقدامات خود علیه شرکت هوآوی گفته بود آمریکا منابع جهانی تأمین تراشه های مورد استفاده توسط شرکت تکنولوژی چینی هوآوی را مسدود خواهد نمود.

ترامپ چند روز پیش نیز در مصاحبه با شبکه فاکس بیزنس گفته بود: کارهای زیادی هست که می توانیم انجام دهیم. می توانیم کل رابطه را قطع کنیم. حالا اگر این کار را بکنیم چه می گردد؟ اگر کل رابطه را قطع کنیم 500 میلیارد دلار ذخیره خواهیم کرد.

این در حالی است که وزارت امور خارجه چین تاکید نموده است: دولت چین قویاً از حقوق و منافع مشروع و قانونی شرکت های چینی حمایت می نماید و اقدامات دولت ترامپ زنجیره فراوری، تأمین و ارزش جهانی را نابود می نماید.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1485

به "آمریکا: هوآوی و ZTE چین تهدید کننده امنیت ملی آمریکا هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا: هوآوی و ZTE چین تهدید کننده امنیت ملی آمریکا هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید