آمریکا: روسیه و چین مطالب نادرستی را درباره کرونا در فضای مجازی منتشر می نمایند

به گزارش سبزوار امروز، آژانس پیگیری تبلیغات آمریکا در فضای مجازی، روسیه و چین را به انتشار مطالب نادرست درباره ویروس کرونا در فضای مجازی متهم کرد.

آمریکا: روسیه و چین مطالب نادرستی را درباره کرونا در فضای مجازی منتشر می نمایند

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش به نقل از هیل، آژانس پیگیری تبلیغات آمریکا روز آدینه طی گزارشی، چین و روسیه را به انتشار مطالب غیرواقعی در رابطه با شیوع ویروس کرونا آن هم در فضای مجازی متهم کرد.

بر اساس ادعای این نهاد آمریکایی، پکن و مسکو ضمن همکاری گسترده با یکدیگر سعی دارند تا اطلاعات نادرستی را در رابطه با شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی منتشر کنند تا بدین ترتیب دنیا را گمراه کنند.

لی گابریل، کننده ویژه آمریکا و هماهنگ کننده مرکز تعاملات دنیای که نهاد دولتی آمریکا برای مقابله با تبلیغات نادرست در فضای مجازی است، گفت: روسیه و چین همکاری فرصت طلبانه ای را شروع کردند و قصد دارند تا نوعی گمراهی را در رابطه با شیوع ویروس کرونا در دنیا ایجاد کنند.

روابط آمریکا و چین در سایه شیوع گسترده ویروس کرونا، طی هفته های اخیر به تاریکی گراییده است. مقامات آمریکایی از جمله مایک پمپئو مدعی شدند که چین در رابطه با ویروس کرونا مخفی کاری می نماید؛ پیش تر نیز ترامپ این بیماری را ویروس ووهان خواند، پکن اما در مقابل این اتهامات مطرح شده را رد نموده و آن را بی پایه و اساس خوانده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1371

به "آمریکا: روسیه و چین مطالب نادرستی را درباره کرونا در فضای مجازی منتشر می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا: روسیه و چین مطالب نادرستی را درباره کرونا در فضای مجازی منتشر می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید