آفر ویژه خبرنگاران: 10% تخفیف تورهای مالزی تا تاریخ 28 خرداد

به گزارش سبزوار امروز، 10% تخفیف تور مالزی (کوالالامپور) با خبرنگاران

کوالالامپور پایتخت کشور مالزی است و به سرعت در حال تبدیل شدن به یک مقصد گردشگری پر هوادار در قاره آسیا است. از کارهایی که می توانید در این شهر پر هیاهو و دوست داشتنی انجام دهید، بازدید از برج های مشهور پتروناس، بازدید از مساجد دیدنی، غارهای مذهبی و بسیار قابل توجه از جمله غار باتو، معماری های خیره کننده، امتحان انواع متنوع غذاهای شگفت انگیز و بازدید از حیات وحش بی نهایت بکر و زیبای آن است. اگر قصد سفر به یکی از جاهای خوب جنوب شرقی آسیا را دارید می توانید تور مالزی خبرنگاران را که شامل 22 تور مجزای تور کوالالامپور و پکیج تور کوالالامپور (کوالالامپور+سنگاپور) است، انتخاب کنید که هر دوی این تورها با 10 درصد تخفیف ویژه ارائه می شوند. با جزییات بیشتر این خبر همراه ما باشید:

آفر ویژه خبرنگاران: 10% تخفیف تورهای مالزی تا تاریخ 28 خرداد

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

تور کوالالامپور خبرنگاران به مدت 7 شب و 8 روز برگزار می گردد که تا تاریخ 18 جون 2017 مصادف با 28 خرداد قرار است با 10% تخفیف ارائه گردد. این تور با پرواز ماهان ایر انجام می گردد.

از خدمات این تور می توان به بلیط رفت و برگشت پرواز ماهان ایر، ترانسفر فرودگاهی، 7 شب اقامت در هتل، صبحانه، گشت نیمروز همراه با ناهار و یک گشت بازدید از شهر الکترونیکی پوتراجایا، سیم کارت همراه، بیمه مسافرتی و راهنمای فارسی زبان اشاره نمود.

تور ترکیبی کوالالامپور+سنگاپور خبرنگاران به صورت 4 شب کوالالامپور و 3 شب سنگاپور برگزار می گردد که این تور هم تا تاریخ 18 جون 2017 مصادف با 28 خرداد قرار است با 10% تخفیف ارائه گردد. این تور با پرواز ماهان ایر انجام می گردد.

از خدمات این تور می توان به بلیط رفت و برگشت ماهان ایر به کوالالامپور، صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، ترانسفر بین شهری، سیم کارت همراه، ویزای سنگاپور، بیمه مسافرتی، راهنمای فارسی زبان، 7 شب اقامت در هتل، گشت نیم روز شهری در کوالالامپور با ناهار و گشت نیمروز شهری در سنگاپور اشاره نمود.

خبر خوب اینکه فقط تا تاریخ 18 جون برابر با 28 خرداد می تواند از تخفیف 10 درصدی ای که به این تور تعلق گرفته بهره ببرید. این پیشنهاد ویژه را از دست ندهید.

منبع: الی گشت
انتشار: 31 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 668

به "آفر ویژه خبرنگاران: 10% تخفیف تورهای مالزی تا تاریخ 28 خرداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آفر ویژه خبرنگاران: 10% تخفیف تورهای مالزی تا تاریخ 28 خرداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید