آشنایی با دهکده فیل ها پاتایا

به گزارش سبزوار امروز، دهکده فیل های پاتایا یکی از جاذبه‌های اصلی تور پاتایا برای بازدید می‌باشد. دهکده فیل‌ها یکی از بهترین جاذبه‌های تور پاتایا است. دهکده فیل‌ها یکی از بهترین جاذبه‌هایی است که باید به بازدید آن‌ها بروید.

آشنایی با دهکده فیل ها پاتایا

یکی از جاذبه های بی نظیر پاتایا دهکده فیل ها پاتایا می باشد، که حتما پیشنهاد می شود برای یک بار هم که شده سری به این پارک بی نظیر مراجعه نمایید. در سال 1973 کمپی جهت نگه داری و مراقبت از فیل های از کار افتاده که دیگر توانایی کار کردن را نداشتند و به نوعی بازنشسته شده بودند در شهر پاتایا تایلند راه اندازی شد، در ابتدا هدف از این کمپ تنها نگه داری و مراقبت از این حیوانات دوست داشتنی بود، اما سایر توانایی های دیگر فیل ها مثل سواری دادن و نمایش اجرا کردن و… که همچنان فیل ها قادر به انجام آنها بودند مسئولان را بر آن داشت که این کمپ را به دهکده ای تفریحی و جزو جاذبه های گردشگری تور پاتایا تبدیل کنند.

در تور پاتایا می‌توانید تا علاوه بر نگهداری و مراقبت از این حیوانات درآمدی به دست آورند و هزینه های مربوط به نگهداری این فیل ها از این طریق تامین خواهد شد.

شما چیزی در حدود یک ساعت سواربر فیل به گشت و گذار در طبیعت های بکر و دست نخورده جنگل مراجعه نمایید و پس از بازگشت می توانید به تماشای فوتبال فیل ها، حمام فیل ها و سایر نمایش های دیگر بنشینید. در دهکده ی فیل ها همچنین با انواع میوه های فصلی و محلی که از باغ های اطراف چیده می شود از شما مسافر محترم تور تایلند ، پذیرایی می‌شود.

انتشار: 25 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 311

به "آشنایی با دهکده فیل ها پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با دهکده فیل ها پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید