ترفند عجیب رانندگان تاکسی آنلاین در چین برای دریافت کرایه

به گزارش سبزوار امروز، در این خبر با ترفند عجیب و قابل تامل رانندگان تاکسی های اینترنتی در کشور چین برای دریافت کرایه آشنا می شوید.

ترفند عجیب رانندگان تاکسی آنلاین در چین برای دریافت کرایه

به گزارش خبرنگار، تاکسی های اینترنتی و آنلاین طی سال های اخیر در جوامع مختلف جای خود را در میان مردم باز نموده اند و بسیاری از افراد برای تردد و رفت و آمد خود از این تاکسی ها بهره مند می شوند.

هزینه کرایه در تاکسی های اینترنتی کمتر از حالت عادی برای مسافران تمام می گردد و علاوه بر این در دسترس بودن این قبیل تاکسی ها دو علت عمده استقبال مردم از تاکسی های آنلاین است.

در ایران نیز مردم از اپلیکیشن هایی که در قالب تاکسی های اینترنتی و آنلاین به مسافران خدمات ارائه می دهند استقبال نموده و روز به روز بر تعداد کاربرانی که به این اپلیکیشن ها اضافه می شوند، افزوده می گردد.

با تور چین ما همراه اشید

ترفند عجیب رانندگان اپلیکیشن تاکسی آنلاین در چین موضوع قابل تاملی است که این روزها به یکی از مباحث داغ و جنجالی کاربران چینی در شبکه های اجتماعی فضای مجازی در این کشور تبدیل شده است.

برخی از رانندگان تاکسی های آنلاین در چین عکس روح و زامبی روی پروفایل خود قرار می دهند تا مسافران با دیدن این عکسها سفارش تاکسی خود را کنسل نموده و راننده مبلغ کنسل را دریافت کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 فروردین 1398 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 271

به "ترفند عجیب رانندگان تاکسی آنلاین در چین برای دریافت کرایه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترفند عجیب رانندگان تاکسی آنلاین در چین برای دریافت کرایه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید