10 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد سیستان و بلوچستان آزاد شدند

به گزارش سبزوار امروز، مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: 10 نفر از زندانیان غیرعمد این استان از ابتدای امسال تا کنون با کمک خیران و این ستاد به آغوش گرم خانواده هایشان بازگشتند.

10 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد سیستان و بلوچستان آزاد شدند

به گزارش از ، سید عبدالحسین سجادی مدیر کنندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت:10 نفر از زندانیان غیرعمد این استان از ابتدای امسال تا کنون با کمک خیران و این ستاد به آغوش گرم خانواده هایشان بازگشتند.

او اضافه کرد: از این تعداد 6 نفر محکوم مالی و چهار نفر زندانی مهریه با بدهی 12 میلیارد و 883 میلیون ریال بودند.

او گفت: میزان آورده این مددجویان نیز 410 میلیون ریال بوده و همچنین 684 میلیون ریال تسهیلات بانکی توسط بانک های عامل به مددجویان واجد شرایط پرداخت شده است.

مدیر کنندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان اضافه کرد: شاکیان یکی از بزرگترین حامیان ستاد دیه هستند به گونه ای که با تلاش این ستاد 10 میلیارد و 670 میلیون ریال توسط شاکیان پرونده بخشیده شد.

او اضافه کرد: همچنین 719 میلیون ریال توسط ستاد دیه استان و 400 میلیون ریال کمک ستاد دیه کشور برای آزادی این پرداخت شده است.

سجادی خاطرنشان کرد: 39 زندانی جرائم غیرعمد سیستان و بلوچستان همچنان چشم انتظار کمک های خیران برای بازگشت به آغوش گرم خانواده هایشان هستند.

او ادامه داد: از این تعداد 2 نفر به جرم تصادف، یک نفر شبه عمد، 20 نفر مهریه و نفقه و 16 نفر به جرم محکومیت مالی تحمل حبس می کنند که مجموع بدهی آنان 9 میلیارد تومان است.

مدیرعامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: اقدامات برای آزادی 2 نفر از این افراد در حال انجام است که بزودی از زندان رهایی می یابند.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1373

به "10 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد سیستان و بلوچستان آزاد شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد سیستان و بلوچستان آزاد شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید