گوشی میان رده Moto G82 با دوربین 50 مگاپیکسلی عرضه شد

به گزارش سبزوار امروز، این گوشی دارای مشخصات جذابی مانند دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت OIS (لرزش گیر اپتیکال تصویر)، صفحه نمایش OLED و باتری بزرگ است.

گوشی میان رده Moto G82 با دوربین 50 مگاپیکسلی عرضه شد

به گزارش خبرنگاران، گوشی Moto G82 دارای یک صفحه نمایش 6.6 اینچی OLED با وضوح +Full HD و نرخ تازه سازی 120 هرتز می باشد. شرکت موتورولا بعلاوه می گوید که این پنل از صد درصد طیف رنگی DCI-P3 پشتیبانی می نماید.

گوشی میان رده Moto G82 از چیپست اسنپدراگون 695 استفاده می نماید. این چیپست در بازار اروپای غربی با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی جفت می گردد. فضای ذخیره سازی این گوشی به وسیله اسلات micro SD قابل ارتقا می باشد.

نمایشگر OLED امکان قرار دادن اسکنر اثر انگشت در زیر نمایشگر را فراهم می نماید. با این حال برند موتورولا این حسگر را در سمت راست قاب Moto G82 قرار داده است. گفتنی است که حسگر اثر انگشت با کلید پاور یکپارچه شده است.

در پنل پشتی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی این گوشی به قابلیت OIS (لرزش گیر اپتیکال تصویر) مجهز شده است. در کنار دوربین اصلی یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی با میدان دید 118 درجه و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی وجود دارد. در بالای نمایشگر یک سوراخ پانچ طراحی شده است که یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را در خود جای می دهد.

ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعت است و می توان آن را تا 30 وات بالاتر از استاندارد TurboPower افزایش داد. خبر خوب این که برخلاف بسیاری از گوشی های تازه، گوشی Moto G82 شارژر مورد احتیاج را در جعبه خرده فروشی خواهد داشت.

از دیگر ویژگی های گوشی موتورولا می توان به پشتیبانی از دو سیم کارت با اسلات جداگانه برای میکرو اس دی و جک 3.5 میلی متری صدا اشاره نمود. این گوشی روی سیستم عامل اندروید 12 که به وسیله My UX سفارشی شده، اجرا می گردد.

گوشی Moto G82 در رنگ های خاکستری و سفید عرضه می گردد و قیمت آن در اروپا 329.99 یورو است. دستگاه تازه بعلاوه در بازار های منتخب در آمریکای لاتین، آسیا، هند و خاورمیانه نیز ارائه خواهد شد.

منبع: gsmarena

منبع: فرارو
انتشار: 10 تیر 1401 بروزرسانی: 10 تیر 1401 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2455

به "گوشی میان رده Moto G82 با دوربین 50 مگاپیکسلی عرضه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی میان رده Moto G82 با دوربین 50 مگاپیکسلی عرضه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید