کلاس های عملی دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی بعد از امتحانات برگزار خواهد شد

به گزارش سبزوار امروز، رئیس دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی گفت: کلاس های عملی با نظر سازمان مرکزی بعد از امتحانات با پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

کلاس های عملی دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی بعد از امتحانات برگزار خواهد شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اخذ اقامت تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، عزیز جوان پور، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در خصوص برگزاری واحد های عملی دانشگاه گفت: کلاس های عملی با نظر سازمان مرکزی بعد از امتحانات با پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد این واحد ها به اساتید اعلام شده تا به وسیله فضای مجازی بخش های تئوری این دروس آموزش داده گردد.

جوان پور در خصوص اینکه در برخی از واحد ها کلاس تشکیل نشده است عنوان کرد: اساتید که کلاس برای دانشجویان به صورت مجازی تشکیل ندادند باید در مدت باقی مانده قبل از ترم تابستانه کلاس های خود را برگزار نمایند و اگر استادی این کار را نداد استاد آن درس تغییر خواهد نمود؛ و بعد از آن اتمام درس امتحان گرفته خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی توضیح داد: اگر دانشجویان تا سه درس نتوانند نمره قبولی بیاورند ترم آینده بدون پرداخت هزینه این دروس ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری امتحانات دانشجویان دکتری به صورت حضوری اضافه نمود: امتحانات دانشجویان دکتری به سه روش مجازی، حضوری و شفاهی می تواند برگزار گردد و این بستگی به استاد دارد که کدام گزینه انتخاب کند.

جوانپور در ادامه اظهار کرد: دانشجویان دکتری می توانند با ثبت نام در طرح تعاون در شهر خود امتحانات حضوری خود را در قالب این طرح برگزار ارائه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1474

به "کلاس های عملی دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی بعد از امتحانات برگزار خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس های عملی دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی بعد از امتحانات برگزار خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید