کلاب هاوس زیرنویس های بسته هم زمان را در iOS اضافه نمود

به گزارش سبزوار امروز، شبکه اجتماعی کلاب هاوس به تازگی قابلیت زیرنویس محتوای صوتی را به پلتفرم خود اضافه نموده است.

کلاب هاوس زیرنویس های بسته هم زمان را در iOS اضافه نمود

به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، شبکه اجتماعی کلاب هاوس به علت ویژگی خاص خود در میان کاربران فضای مجازی محبوب شده، اما از بسیاری جهات، نتوانسته رضایت آنها را به خود جلب کند و به همین علت از رقبای خود عقب مانده است. با این حال، در هفته جاری این شرکت با اضافه کردن پشتیبانی از زیرنویس زنده در iOS، رشد قابل توجهی را ایجاد کرد، زیرا ویژگی تازه کلاب هاوس را پیش از این Twitter Spaces ارائه نموده بود. طبق گفته توسعه دهندگان این شبکه صوتی، قابلیت تازه به افراد ناشنوا یا کم شنوا برای حضور در این برنامه یاری می نماید.

مدیران این شرکت در بیانیه ای گفتند: این ویژگی در زمان راه اندازی از 13 زبان از جمله انگلیسی، کانتونی، فرانسوی، آلمانی، ژاپنی، کره ای، ماندارین و روسی پشتیبانی می نماید. با این حال، بعضی از کاربران دریافته اند که این ویژگی گاهی اوقات یک زبان را به درستی تشخیص نمی دهد که منجر به زیرنویس های نامفهوم می گردد. بعلاوه هنوز اطلاعاتی در خصوص اینکه چه زمانی Clubhouse زیرنویس های بسته را در اندروید در دسترس قرار می دهد، وجود ندارد.

توسعه دهندگان شبکه اجتماعی کلاب هاوس در هفته های اخیر بسیاری از ویژگی های مفید را اضافه نموده اند. یکی از قابلیت های این شبکه اجتماعی این است که می توان از آن برای دعوت سریع دوستان به اتاق صوتی خصوصی استفاده کرد. بعلاوه کلاب هاوس به تازگی امکان ضبط محتوای صوتی را برای کاربران فراهم نموده است.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 دی 1400 بروزرسانی: 29 دی 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2302

به "کلاب هاوس زیرنویس های بسته هم زمان را در iOS اضافه نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاب هاوس زیرنویس های بسته هم زمان را در iOS اضافه نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید