کاراته قهرمانی دنیا؛ فرایند انتخابی تیم ملی زنان ایران معین شد

به گزارش سبزوار امروز، تهران (پانا) - نایب رئیس فدراسیون کاراته فرایند انتخابی تیم ملی کاراته زنان برای حضور در مسابقات قهرمانی دنیا را بیان کرد.

کاراته قهرمانی دنیا؛ فرایند انتخابی تیم ملی زنان ایران معین شد

اشرف امینی نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون گفت: دومین مرحله انتخابی تیم ملی بانوان 9 مهر ماه به صورت دوره ای برگزار خواهد شد که تمامی نفرات حاضر در اردو بانوان به جز سارا بهمنیار، طراوت خاکسار و رزیتا علیپور که رنکینگ جهانی آن ها زیر 10 است شرکت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: در این مرحله از انتخابی دو نفر برتر هر وزن در اردو باقی خواهند ماند تا آماده مرحله بعدی (سوم) انتخابی شوند. در مرحله سوم هم سه ورزشکار حضور خواهند داشت و مسابقات به صورت دوره ای و رفت و برگشت خواهد بود.

امینی ادامه داد: هر ورزشکاری به دلیل مصدومیت یا مسائل شخصی در دو مرحله انتهای نتوانند شرکت نمایند، شانس حضور در مسابقات جهانی را از دست خواهد داد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون در ادامه گفت: در مرحله انتهای این انتخابی که به صورت دوره ای و رفت و برگشت انجام می گردد، مرحله رفت آن 20 مهر ماه و مرحله برگشت آن اول آبان خواهد بود تا در مجموع این دو مرحله نفرات اعزامی در ترکیب انفرادی برای مسابقات جهانی معین گردد.

امینی در مورد تشکیل کومیته تیمی بانوان در مسابقات جهانی گفت: با نظر کادر فنی که شاخص های مورد نظر را برای تشکیل ترکیب کومیته تیمی مد نظر دارند که از بین این نفرات از حداکثر ظرفیت استفاده گردد که بتوانیم نفرات بیشتری را در اردو نگه داریم تا با تیمی قوی راهی مسابقات جهانی امارات شویم.

اشرف امینی در انتها گفت: این مراحل انتخابی در ابتدای هر مرحله اردو که در آینده داریم برگزار می گردد تا اردو ها با نفرات برتر آن ها انجام گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 16 مهر 1400 بروزرسانی: 16 مهر 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2191

به "کاراته قهرمانی دنیا؛ فرایند انتخابی تیم ملی زنان ایران معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاراته قهرمانی دنیا؛ فرایند انتخابی تیم ملی زنان ایران معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید