واسعی: صندلی واقعی پیکان در پایین جدول نیست، محکوم به شکست دادن پدیده هستیم

به گزارش سبزوار امروز، سعید واسعی، هافبک تیم فوتبال پیکان تأکید کرد که این تیم در بازی با پدیده شهرخودرو محکوم به پیروزی است.

واسعی: صندلی واقعی پیکان در پایین جدول نیست، محکوم به شکست دادن پدیده هستیم

سعید واسعی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به شرایط پیکان بعد از برد برابر ماشین سازی گفت: ما هفته های بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و شکست در هشت بازی پیاپی واقعاً برای مان خوب نبود. برای خروج از این شرایط هفته ها کوشش کردیم و در برخی از بازی ها نیز بدشانسی آوردیم، چون لایق دریافت امتیازهای بیشتری بودیم. با این شرایط احتیاج به یک برد داشتیم که خوشبختانه تیم خوبی مثل ماشین سازی را در تبریز شکست دادیم. این در حالی است که آنها از آغاز نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفته بودند.

واسعی که در این بازی گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند، در این خصوص تأکید کرد: من در نیم فصل اول مصدوم شدم و چند ماه دور از میادین بودم. خیلی دوست داشتم به تیمم یاری کنم و خوشحالم که در بازی با ماشین سازی گل زدم تا برنده شویم. البته همه بازیکنان کوشش کردند تا در این بازی نتیجه ای بگیریم که واقعاً به آن احتیاج داشتیم. حالا شرایط روحی و فنی تیم هم تغییر نموده است و امیدوارم در بازی های بعدی هم نتایج خوبی بگیریم.

وی با اشاره به بازی این هفته تیمش برابر پدیده شهر خودرو توضیح داد: پدیده یکی از بهترین تیم های لیگ سال جاری است و من باید مقابل تیم شهرم بازی کنم. بازی سختی داریم، چون آنها هم دنبال برد هستند و نمی خواهند از کورس قهرمانی عقب بمانند، با این حال ما در این بازی خانگی به چیزی جز برد فکر نمی کنیم. اگر این بازی را ببریم و تیم های بالاتر از ما هم نتیجه نگیرند حتی می توانیم به رده هشتم جدول صعود کنیم. ما محکوم به برد هستیم و امیدوارم سه امتیاز این بازی را بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 479

به "واسعی: صندلی واقعی پیکان در پایین جدول نیست، محکوم به شکست دادن پدیده هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واسعی: صندلی واقعی پیکان در پایین جدول نیست، محکوم به شکست دادن پدیده هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید