نمایشگر تاشو نو سامسونگ در دو جهت باز و بسته می گردد

به گزارش سبزوار امروز، گوشی های تاشو برای سامسونگ اهمیت بسیار زیادی دارند و در حال حاضر این شرکت بیشترین سهم بازار گوشی های تاشو را در اختیار دارد. مثل همواره، این شرکت در نمایشگاه CES 2024 از فناوری های نو نمایشگرهای تاشو رونمایی نموده که یکی از آن ها مکانیسم جالبی دارد.

نمایشگر تاشو نو سامسونگ در دو جهت باز و بسته می گردد

به طور معین، باید به یک گوشی مفهومی مشابه گلکسی زد فلیپ اشاره کنیم ولی با این تفاوت که باز و بسته کردن این نمایشگر در هر دو جهت امکان پذیر است. سامسونگ برای این گوشی نام In&Out Flip را انتخاب نموده و با توجه به این معینه، سامسونگ اعلام نموده که چنین گوشی تاشویی دیگر احتیاج به استفاده از نمایشگر بیرونی ندارد. بنابراین با حذف نمایشگر بیرونی، سامسونگ می تواند از دوربین های بهتر یا باتری بزرگ تر در بدنه استفاده کند.

البته به علت همین مکانیسم، نمایشگر تاشو در معرض آسیب بیشتری قرار می گیرد و در نتیجه سامسونگ دوام نمایشگر را افزایش داده و تست های زیادی انجام داده تا از دوام بالای این نمایشگر مطمئن گردد. از بین این تست ها، می توانیم به قرارگیری گوشی تاشو در دمای بین -20 تا +60 درجه سلسیوس اشاره کنیم. در کنار این نمایشگر، سامسونگ یک نمایشگر رول شونده هم نمایش داده که میزان آن می تواند به 5 برابر میزان اولیه برسد. باید ببینیم این فناوری های مجذوب کننده چه زمانی برای محصولات نهایی مورد استفاده قرار می گیرند.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 دی 1402 بروزرسانی: 19 دی 1402 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2680

به "نمایشگر تاشو نو سامسونگ در دو جهت باز و بسته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگر تاشو نو سامسونگ در دو جهت باز و بسته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید