مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حواشی کنترل شهروندان در چین تا دلایلی برای این که فعلا گوشی 5G نخرید

به گزارش سبزوار امروز، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حواشی کنترل شهروندان در چین تا دلایلی برای این که فعلا گوشی 5G نخرید

با ارزانترین تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

برترین خبرهای حوزه فناوری طی 24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید:

بعضی منابع آگاهی می گویند که شریل سندبرگ، مدیر سرشناس امنیت فیس بوک و بانوی اول این شرکت اروپا و کانادا را تهدید نموده که اگر هر چه سریع تر موانع قانونی را برای فعالیت فیس بوک از میان برندارند، سرمایه های فیس بوک را از اروپا و کانادا بیرون می کشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سوزان وویجیسکی؛ مدیرعامل یوتیوب برای اولین بار در مورد رسوایی های مرتبط با پدوفیلیا سخن گفت و وعده داد که هر چه سریعتر به این موضوع در یوتیوب پایان می دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

هوش مصنوعی یک ابزار مهم برای بشر امروزی است که با بی پروایی به راه خود ادامه می دهد، این امر برای منافع ما مفید است و ما با استفاده از تکنیک های یادگیری ماشینی به سود کسب و کار خود یاری می کنیم. اما وقتی که ما قوانین اخلاقی، قوانین، مسئولیت پذیری و نظارت را در مورد هوش مصنوعی رعایت نکنیم چه اتفاقی می افتد؟مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سیستم اعتبار اجتماعی چین باز هم جنجالی شد و این بار به خاطر لغو اعتبار میلیونها بلیت هواپیما و قطار. سیستم اعتبار اجتماعی چین بر اساس رفتار خوب شهروندان یا سوء رفتار آنان اقدام به امتیازدهی می نماید و در نتیجه روی بسیاری از امور زندگی افراد سایه می افکند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

در شرایطی که بسیاری از شرکت های مشهور دنیای فناوری در حوزه سلامت با یکدیگر رقابت دارند،مایکروسافت اعلام نموده که بسیاری برنامه های هوشمند مرتبط با ردیابی سلامت خود را نیمه کاره رها خواهد نمود. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها بحث در مورد اینترنت نسل پنجم یا همان اینترنت 5G بسیار داغ است، اما ایا همانقدر که برندهای مختلف در تلاشند تلفن های همراه 5G گرانقیمت فراوری نمایند و به فروش برسانند، خریداران نیز باید برای خرید عجله نمایند؟مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت آمازون نیز مثل بعضی دیگر از شرکت های فعال در حوزه فناوری درگیر یک چالش شده که این روزها باعث اعتراض بسیاری از نهادهای بهداشتی شده است. این چالش، چالش ضد واکسیناسیوناست.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 845

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حواشی کنترل شهروندان در چین تا دلایلی برای این که فعلا گوشی 5G نخرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حواشی کنترل شهروندان در چین تا دلایلی برای این که فعلا گوشی 5G نخرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید