منتظر انتخاب مودریچ به عنوان بهترین بازیکن سال فیفا باشید

به گزارش سبزوار امروز، به گزارش خبرنگاران، از بین لوکا مودریچ، کریستیانو رونالدو و محمد صلاح امشب یک نفر برنده عنوان بهترین بازیکن سال فیفا خواهد شد. مراسمی که در لندن برگزار خواهد شد و در آن بهترین بازیکن با رای طرفداران، سرمربیان تیم های ملی، کاپیتان های تیم های ملی و خبرنگاران انتخاب خواهد شد.

منتظر انتخاب مودریچ به عنوان بهترین بازیکن سال فیفا باشید

این طور که به نظر می رسد بیشترین شانس برای رسیدن به این عنوان مربوط به لوکا مودریچ است که پیش از این توانسته عنوان بهترین بازیکن جام جهانی و بهترین بازیکن سال یوفا را هم از آن خودش کند؛ پیش بینی ای که غیبت رونالدو در این مراسم به آن دامن زده است.

پیش از این هم در مراسمی که در موناکو برگزار گردید رونالدو غیبت داشت و بعد از انتخاب شدن مودریچ مطبوعات نوشتند رونالدو می دانسته انتخاب نخواهد شد و عنوان بهترین به مودریچ خواهد رسید. این سناریو اما دوباره تکرار گردیده است و فقط مانده اعلام رسمی نام ستاره کروات.

به غیر از رونالدو، مسی هم در این مراسم حاضر نخواهد بود، البته که ستاره آرژانتینی به دلیل حضور نداشتن در بین کاندیداهای نهایی این تصمیم را گرفته است، اما درباره رونالدو انتظار می رفت در لندن حاضر گردد. این در حالی است که عنوان بهترین بازیکن سال هم تا پیش از این به طور مداوم بین رونالدو و مسی در حال تقسیم شدن بوده است اما به نظر قرار است ستاره کروات به این روند سرانجام دهد.

در شرایطی که ستاره پرتغالی در این مراسم غایب است، مطبوعات و رسانه ها شانس لوکا مودریچ را بیشتر از محمد صلاح می دانند و معتقدند او به عنوان بهترین انتخاب خواهد شد. بخصوص اینکه تیم ملی کشورش به فینال جام جهانی رسیده، خودش به عنوان بهترین بازیکن سال یوفا و بهترین بازیکن روسیه 2018 انتخاب گردیده و از طرفی رئال هم توانسته با درخشش او قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را برای سومین بار پیاپی به دست آورد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 180

به "منتظر انتخاب مودریچ به عنوان بهترین بازیکن سال فیفا باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتظر انتخاب مودریچ به عنوان بهترین بازیکن سال فیفا باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید