مقابله آمازون با کامنت ها و بررسی های جعلی

به گزارش سبزوار امروز، سال ها ست که آمازون با کامنت ها و بررسی های جعلی محصولات در وب سایت خود مبارزه می کند و به رغم حذف میلیون ها مطلب و بررسی فیک، هنوز هم انبوهی از این مطالب در وب سایت این شرکت مشاهده می شوند. آمازون، اما معتقد است که شرکت ها صاحب شبکه ها اجتماعی بیشترین نقش را در گسترش انتشار مطالب و بررسی ها جعلی دارند.

مقابله آمازون با کامنت ها و بررسی های جعلی

به گزارش آی تی ایران، این شرکت اخیرا گفت که بیش از 300 میلیون مشتری فعال از وب سایت آمازون برای خرید محصولات استفاده می کنند و بیش از 9/1 میلیون شریک فروش نیز در سراسر جهان با این شرکت همکاری دارند. این اعداد و ارقام نشان می دهند که میلیون ها مطلب و بررسی محصول در وب سایت آمازون ثبت می شوند که بخش زیادی از آن ها جعلی هستند. آمازون اخیرا گفت تنها در سال گذشته میلادی، بیش از 200 میلیون بررسی جعلی را قبل از آنکه برای دیگر کاربران قابل رویت شوند، حذف کرد.

مدیران آمازون معتقدند بخش زیادی از این بررسی ها جعلی از شرکت ها یی نشات می گیرند که هزاران نفر را برای بررسی محصول و کامنت گذاری در اختیار دارند و بررسی ها مثبت را به برخی از تولیدکنندگانی که محصولاتشان در آمازون عرضه می شود، می فروشند.

آمازون اظهار می کند که این شرکت ها از شبکه ها اجتماعی نیز برای تولید بررسی ها جعلی کمک می گیرند و به رغم هشدار های آمازون به صاحبان این شبکه های اجتماعی در قبال چنین فعالیت ها یی، اقدامی جدی برای مقابله با آن صورت نمی گیرد. اکنون مهندسان شرکت آمازون برای مقابله و شناسایی این فعالیت ها، از فناوری یادگیری ماشینی بهره می گیرند.

آمازون در این خصوص بیان کرد: در سه ماه نخست سال 2020، بیش از 300 گروه را به شرکت ها مالک شبکه ها اجتماعی معرفی کردیم که چیزی حدود 45 روز طول کشید تا این گروه ها از پلت فرم ها شبکه ها اجتماعی حذف شدند. در سه ماه نخست سال جاری میلادی نیز، بیش از هزار گروه را شناسایی و معرفی کردیم که پس از پنج روز، فعالیت این گروه ها مسدود شد.

آمازون می گوید: اگرچه سرعت پاسخگویی و حذف اکانت این گروه ها در شبکه ها اجتماعی بیشتر شده، اما امیدواریم که این شرکت ها بتوانند با در نظر دریافت اقداماتی، مانعی از انتشار این بررسی ها جعلی در پلت فرم ها خود شوند.

منبع: فرارو
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2068

به "مقابله آمازون با کامنت ها و بررسی های جعلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقابله آمازون با کامنت ها و بررسی های جعلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید