معرفی کاسبان خوش نام منطقه11 در پویش مردمی ایهاالکریم

به گزارش سبزوار امروز، طی مراسمی، با حضور خانواده شهدا، کسبه محله های مرکزی شهر تهران و مدیران شهری از کاسبان خوشنام منطقه11 تجلیل شد.

معرفی کاسبان خوش نام منطقه11 در پویش مردمی ایهاالکریم

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه11، با حضور شهردار منطقه11 در آیین اختتامیه پویش مردمی ایهاالکریم، از کاسبان خوشنام محلات17گانه دارالولایه شهر تهران، تقدیر به عمل آمد.

سید محمد موسوی، شهردار منطقه11 در این خصوص گفت: هدف از برگزاری این مرنام، احیای سنت های نیک و تکریم کاسبان کریم منطقه11 است.

او اضافه نمود: پویش ایهاالکریم در ماه مبارک رمضان شروع شد و ما در شهرداری منطقه11 تهران از مردم درخواست کردیم تا کاسبان خوشنام و معتمد محله شان را با ارسال فیلم در شبکه های مجازی در اختیار منطقه معرفی نمایند.

سید محمد موسوی اضافه نمود: مقدار مشارکت شهروندان و نتایج ارسالی از این پویش بسیار امیدوار نماینده بود به این صورت که بیش از700 نفر به وسیله شهروندان به دبیرخانه پویش معرفی شدند که در آنالیز های به عمل آمده 70نفر برگزیده انتخاب شد.

از این بین 40نفر مجدد غربال شدند که از این 40نفر نیز 10نفر به عنوان کاسب شاخص و کریم منطقه به برکت نام امام حسن مجتبی (ع) انتخاب شدند.

شهردار منطقه11 در مرنام اختتامیه پویش مردمی ای ها الکریم گفت: در این مرنام گرد هم آمدیم تا از دستگیران و کسبه شاخص منطقه تکریم کنیم و این سنت حسنه نیکی کردن و انصاف در رفتار با مردم را گرامی بداریم.

موسوی در ادامه این مرنام به مناسبت عید غدیر خم اشاره نمود و گفت: پویش های مردمی متعددی در منطقه11 به وسیله معاونت امور اجتماعی و فرهنگی برنامه ریزی می گردد که از جمله مهم ترین آن ها می توان به پویش اطعام عید غدیر خم اشاره نمود.

او اضافه نمود: در این مرنام از همه شما کسبه محترم و معتمدین محله های مرکزی تهران دعوت می کنم تا در پویش مردمی اطعام روز غدیر شرکت کنید و فرهنگ نیک مخصوص این روز را اجرا کنید تا هیچ خانواده ای در این روز در منزل صرف غذا نکند و سفره اطعام مردمی گسترانده گردد.

او خاطر نشان کرد: در نظر داریم با برنامه ریزی معین و حمایت و حضور مردم در منطقه11 به مناسبت عید غدیر در آینده ای نزدیک اطعام بزرگ ویژه این روز در دنیا زبانزد گردد و شیعیان و محبین حضرت امیرالمومنین علیه السلام بار دیگر با همکاری بر اساس آیات و روایات ویژه این جشن بزرگ سفره اطعام پهن نمایند و از همه مشارکت نمایندگان در پویش ای ها الکریم دعوت می کنم تا به پویش اطعام غدیر نیز بپیوندند.

در ادامه سکینه بدرلو معاون امور اجتماعی فرهنگی منطقه11 در تشریح این پویش گفت: از نیمه ماه مبارک رمضان پویش ایهاالکریم را شروع کردیم و امروز پیروز شدیم از کسبه هایی که ارتباط مومنانه ای در رفتار با مردم دارند تقدیر و تجلیل کنیم.

او در انتخا خاطر نشان کرد: رسالت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه11 توجه به مشارکت مردم در برنامه های در دست اقدام است که بر همین اساس پویش های مردمی را اجرا می کنیم و نتایج خوبی هم دریافت خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 تیر 1401 بروزرسانی: 15 تیر 1401 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2459

به "معرفی کاسبان خوش نام منطقه11 در پویش مردمی ایهاالکریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی کاسبان خوش نام منطقه11 در پویش مردمی ایهاالکریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید