محدودیت یک طرفه محورهای هراز و کندوان لغو شد

به گزارش سبزوار امروز، رئیس پلیس راه مازندران گفت: باتوجه به شرایط پرحجم ترافیک، اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای هراز و کندوان لغو شد.

محدودیت یک طرفه محورهای هراز و کندوان لغو شد

به گزارش خبرنگاران، علیرضا قدمی امروز درباره اجرای محدودیت های ترافیکی در محورهای مازندران در گفت وگو با خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: باتوجه به شرایط پرحجم ترافیک، اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای هراز و کندوان لغو شد.

وی اضافه نمود: درحال حاضر تردد خودروها در محورهای مازندران به صورت پرحجم است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به لغزنده بودن مقطعی محورهای مازندران، افزود: همچنین محدود گدوک محور سوادکوه و ولی آباد محور کندوان به صورت مه آلود بوده و با کاهش دید همراه است.

این مسؤول در خصوص اعمال محدودیت های ترافیکی طی روزهای آینده در محورهای مازندران، گفت: براساس برنامه محورهای هراز و کندوان روزهای یک شنبه پنجم، سه شنبه هفتم و آدینه 10 آبان ماه سال جاری یک طرفه خواهد شد.

قدمی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز و همچنین تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، توضیح داد: تردد تمامی کامیون و کامیونت ها به جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 24 روز پنج شنبه دوم تا آدینه 10 و همچنین از ساعت 6 تا 12 روز شنبه 11 آبان از محور هراز ممنوع خواهد بود.

وی به اعمال محدودیت های مقطعی ترافیک در محور کیاسر اشاره نمود و گفت: همچنین تردد تمامی تریلی ها به جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 24 روز آدینه 10 آبان ماه از قائم شهر به تهران و بالعکس در محور سوادکوه ممنوع اعلام شده است.

رئیس پلیس راه مازندران در انتها اعلام کرد: باتوجه به بارش ها خوشبختانه ریزش و رانشی در راه های مازندران گزارش نشد ولی توصیه ما به رانندگان پرهیز از سفرهای غیرضروری در محورهای کوهستانی استان است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 21 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 911

به "محدودیت یک طرفه محورهای هراز و کندوان لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت یک طرفه محورهای هراز و کندوان لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید