مجدمی: دوست داشتم با تارتار کار کنم، بازی در قطر تجربیاتم را بیشتر کرد

به گزارش سبزوار امروز، هافبک جدید تیم فوتبال پیکان گفت: دوست داشتم کار کردن با مهدی تارتار را تجربه کنم و در نهایت پیکان را برای ادامه فوتبالم انتخاب کردم.

مجدمی: دوست داشتم با تارتار کار کنم، بازی در قطر تجربیاتم را بیشتر کرد

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

مسلم مجدمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد اینکه چرا فوتبال قطر را ترک کرد، گفت: من شرایط خوبی در المعیذر داشتم و بازی در قطر هم باعث شد تا تجربیاتم بیشتر گردد و مطمئنا این تجربیان به دردم خواهد خورد. یک ماه دیگر لیگ قطر تمام می شد و من هم بندی در قراردادم داشتم که می توانستم جدا شوم. در نهایت هم بعد از صحبت هایی که با باشگاه داشتم، از فوتبال قطر بیرون آمدم تا دوباره حضور در فوتبال ایران را تجربه کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از تیم های دیگر لیگ رجحان هم پیشنهاد داشت؟ بیان کرد: بله، من غیر از پیکان چند پیشنهاد دیگر هم داشتم اما در نهایت پیکان را انتخاب کردم. قبل از امضای قرارداد با آقای تارتار صحبت کردم و در نهایت تصمیم به انتخاب پیکان گرفتم. دوست داشتم کار کردن با تارتار را تجربه کنم چون شنیده ام که ایشان از لحاظ فنی در سطح بالایی واقع شده است.

مجدمی در قسمت دیگری از حرف هایش در مورد شرایط فنی پیکان توضیح داد: پیکان تیم خوبی است و نتایج بدی هم تا الان نگرفته است. این تیم بازیکنان جوان و باکیفیتی دارد و البته قرار است چند بازیکن جدید هم به تیم اضافه شوند. مطمئنا پیکان در نیم فصل دوم شرایط بهتری پیدا خواهد نمود، امیدوارم من هم بازی های خوبی را برای این تیم انجام داده و تاثیر مثبتی داشته باشم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1913

به "مجدمی: دوست داشتم با تارتار کار کنم، بازی در قطر تجربیاتم را بیشتر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجدمی: دوست داشتم با تارتار کار کنم، بازی در قطر تجربیاتم را بیشتر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید