جابجایی از فرودگاه پوکت تا جاذبه های گردشگری شهر

به گزارش سبزوار امروز، جزیره پوکت به خاطر سواحل عالی که دارد برای گردشگران بسیار محبوب است و ناوگان حمل و نقل کافی برای تحمل بار این طیف گسترده از گردشگران پیش بینی شده است، در ادامه میخواهیم

جابجایی از فرودگاه پوکت تا جاذبه های گردشگری شهر

در سال های اخیر جزیره پوکت و کشور هیجان انگیز تایلند به علت داشتن تفریحات متنوع و طبیعت زیبا جزء مقاصد گردشگری محبوب میان مسافران انتخاب شده اند. ممکن است بار اولی که به تور پوکت سفر می کنید این سوال در ذهنتان ایجاد می شود که پس از رسیدن به فرودگاه پوکت چگونه به مرکز شهر سفر کنید؟ خوشبختانه باید بگوییم راه های زیادی برای رسیدن شما از فرودگاه به مرکز شهر وجود دارد که بسته به بودجه و البته حوصله تان می توانید از آن ها استفاده کنید.

اتوبوس های ترمینال فرودگاه پوکت

اگر مایل هستید هزینه های حمل و نقل خود را در سفر کاهش دهید، برای سفر به مرکز شهر از فرودگاه پوکت تایلند از اتوبوس هایی که در ترمینال خروجی قرار گرفته اند استفاده کنید. این اتوبوس ها هر یک ساعت یک بار حرکت می کنند و اگر خوش شانس باشید برای حرکت آن ها معطل نخواهید شد. ترمینال اتوبوس های درون شهری جزیره پوکت در بخش غربی سالن پروازهای خروجی قرار دارد و ارزان ترین شیوه حمل و نقل محسوب می شود. از روی نقشه ای که در ترمینال دریافت می کنید می توانید در نزدیک ترین ایستگاه به هتل یا محل اقامتتان پیاده شوید.

تاکسی های مخصوص فرودگاه پوکت

یکی دیگر از راه های حمل و نقل در پوکت، استفاده از تاکسی ها است. به ویژه تاکسی های فرودگاه که هم ایمن هستند و هم کیلومتر شمار دارند تا بتوانید منصفانه قیمت واقعی را پرداخت کنید. تاکسی های مخصوص فرودگاه شما را به مقصد هتلتان یا یکی از سواحل معروف می برند. اگر برای اولین بار است که به این جزیره زیبا سفر می کنید، حتما از تاکسی هایی که کیلومتر شمار دارند استفاده کنید. البته این نکته را در نظر داشته باشید که اگر در ساعات انتهایی شب به فرودگاه برسید، تاکسی های کیلومتر شمار حضور ندارند و باید از سایر تاکسی ها استفاده کنید.

به خاطر داشته باشید جزیره پوکت نزدیکترین مقصد به فرودگاه است و سواحل پاتونگ و کاتا و کارون در مسافت دورتری قرار گرفته اند، بنابراین باید هزینه بیشتری به تاکسی ها پرداخت کنید. یکی از ویژگی های استفاده از تاکسی در پوکت این است که کرایه هر تاکسی به تعداد نفرات محاسبه نمی گردد و به صورت دربست می باشد. بنابراین اگر با گروه دوستان به پوکت سفر می کنید تاکسی بهترین گزینه حمل و نقل از فرودگاه خواهد بود.

مینی ون در پوکت

برای گروه های دوستانه یا خانوادگی با تعداد بالاتر از 4-5 نفر مینی ون ها کاملا مناسب هستند، حداکثر ده نفر را می توان با آن ها جابجا نمود. اگرچه مینی ون ها سرعت کمتری نسبت به تاکسی ها دارند و ممکن است صندلی های آن به راحتی تاکسی نباشد اما از لحاظ هزینه بسیار مقرون به صرفه می باشند. مینی ون ها معمولا پیشنهاداتی برای استفاده از تورهای گروهی می دهند و شما می توانید از آن ها استفاده کنید. جالب است بدانید مینی ون یکی از گزینه های مورد علاقه برای طرفداران سفر ارزان و مقرون به صرفه است.

اجاره خودرو در پوکت

برای خیلی ها مخصوصا جوان ترها، رانندگی در یک کشور جدید لذتی وصف ناپذیر است. در صورتی که علاقه دارید از فرودگاه تا هتل و حتی داخل شهر را خودتان رانندگی کنید و با هزینه های اجاره اتومبیل مشکلی ندارید این روش را انتخاب کنید. برای اجاره خودرو وارد سالن پرواز های فرودگاه پوکت که شدید می توانید شرکت های اجاره ماشین را ببینید.

خدمات لیموزین در فرودگاه پوکت

خدمات لیموزین در فرودگاه پوکت برای آن دسته از افرادی مناسب است که خواهان سفری لوکس هستند. این نوع حمل و نقل گران ترین نوع است، ولی می تواند خاطره سفری ویژه و مجلل را برایتان ایجاد کند. کرایه لیموزین پیشاپیش به شرکت هایی که نمایندگی دارند پرداخت می شود و سپس توسط یکی از خدمه تا درب ماشین هدایت می شوید.

انتشار: 5 خرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 432

به "جابجایی از فرودگاه پوکت تا جاذبه های گردشگری شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جابجایی از فرودگاه پوکت تا جاذبه های گردشگری شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید