عطایی: سایپا مستحق پیروزی بود، صعود به المپیک راحت است

به گزارش سبزوار امروز، به گزارش خبرنگاران، در حساس ترین بازی هفته دهم رقابت های لیگ برتر والیبال تیم کاله مازندران مغلوب تیم سایپا شد بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله پس از شکست مقابل سایپا در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: ابتدا به تیم سایپا به خاطر بازی خوبش تبریک می گویم این تیم مستحق پیروزی بود از ست دوم به بعد در دریافت ها خوب عمل کردند و امیرحسینی مهاجمان این تیم را تغذیه کرد. ما نیز دریافت خوبی نداشتیم. در مجموع بازی قشنگ و قابل قبولی بود به اشتباه خودمان باختیم و سایپا مستحق برد بود.

عطایی: سایپا مستحق پیروزی بود، صعود به المپیک راحت است

سرمربی تیم والیبال کاله در ادامه درباره تعطیلی 50 روزه لیگ گفت: نمی دانم در این 50 روز چطور تیم را تمرین دهم به هر حال المپیک و تیم ملی در اولویت است ولی باشگاه هم باید محفوظ بماند، امیدوارم با همکارانم بتوانیم راهی پیدا کنیم تا تیم در شرایط عادی حفظ گردد. اما با این شرایط قطعا تیم در شرایط غیرعادی قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه تاکید نمود: تیم ملی والیبال ایران صددرصد به المپیک صعود خواهد نمود و رقبا برای تیم ملی تهدید نیستند، اما مهمترین دغدغه ما پس از صعود به المپیک و مسابقات المپیک است، باید نشستی منطقی برگزار گردد و راهکارها پیشنهاد گردد تا تیم ملی پس از صعود به المپیک دچار مشکل نگردد اینکه ما به المپیک صعود می کنیم شکی نیست و صعود به راحتی انجام خواهد شد و حداکثر در مسابقات دو ست بیشتر از دست نخواهیم داد. والیبال ایران مدعی است و ما باید در المپیک نمایش خوبی داشته باشیم و حتی به مرحله بعد صعود کنیم.

عطایی در ادامه گفت: امیدواریم لیگ در ادامه جریان خودش را حفظ کند شاید تیم من برای قهرمانی بسته نشده است و کوشش ما برای میانه جدول است اما شرایط برای تیم های دیگر متفاوت می باشد آنها باید فشار غیرمتعارفی را تحمل نمایند و این باعث خواهد شد بازیکنان ملی پوش این تیم ها دچار آسیب شوند و در نهایت ما پس از صعود به المپیک دچار مشکل خواهیم شد. امیدوارم والیبال به روزهای خوبش بازگردد و باشگاه ها دچار آسیب نشوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 991

به "عطایی: سایپا مستحق پیروزی بود، صعود به المپیک راحت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عطایی: سایپا مستحق پیروزی بود، صعود به المپیک راحت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید