سفر هیئت مالی ویتنام به مازندران

به گزارش سبزوار امروز، خبرنگاران: دبیر شورای اطلاع رسانی مازندران از سفر هیئت مالی ویتنام برای بازدید از ظرفیت ها و توانمندی های مازندران از روز دوشنبه نوزدهم مرداد به استان اطلاع داد.

سفر هیئت مالی ویتنام به مازندران

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران از ساریبه نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، احمد مظفری گفت: بازدید از اماکن گردشگری ساری از جمله مسجد فرح آباد و موزه کلبادی از برنامه های روز اول حضور این هیئت در مازندران اظهار داشت.

وی اضافه کرد: در دومین روز حضور این هیئت, نشست مشترک مدیران کل جهاد کشاورزی، شیلات، میراث فرهنگی، صنعت، معدن و تجارت و اقتصاد و دارایی در محل جهاد کشاورزی مازندران برگزار و در ادامه هیئت ویتنامی از مجتمع بزرگ کشتارگاه های مرغ پرستو بازدید نموده و نشستی با رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری خواهد داشت.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان, ملاقات با استاندار مازندران، بازدید از منطقه ویژه مالی بندرامیرآباد و امضا یادداشت تفاهم همکاری را از جمله برنامه های آخرین روز حضور این هیئت در مازندران اظهار داشت.

مظفری گفت: این هیئت را سفیر ویتنام در جمهوری اسلامی ایران همراهی خواهد نمود.

همچنین رئیس اتاق بازرگانی و صنایع آستراخان روسیه نیز فردا شب در سالن شماره یک استانداری با استاندار مازندران و فعالان مالی استان دیدار خواهد نمود.

ج

منبع: تسنیم
انتشار: 5 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 681

به "سفر هیئت مالی ویتنام به مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر هیئت مالی ویتنام به مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید