سرمربی تیم را به آرامش دعوت می کنم

به گزارش سبزوار امروز، خبرنگاران/کردستان نایب رئیس هیات بسکتبال بانوان کردستان گفت: اکنون وقت صحبت کردن و پاسخگویی نیست چون تنها نام بسکتبال کردستان مهم است و نمی خواهیم بچه ها از آرامش دور شوند.

سرمربی تیم را به آرامش دعوت می کنم

چند روزی است در جراید مطالبی مبنی بر حاشیه و حواشی در بسکتبال به ویژه بانوان منتشر می شود و سرمربی تیم بسکتبال بانوان کردستان عدم پرداخت قرارداد بازیکنان و کم کاری نایب رئیس هیأت را عامل آن دانسته است.

نایب رئیس هیات بسکتبال بانوان کردستان در پاسخ به این اظهار نظرات گفت: اکنون وقت صحبت کردن و پاسخگویی نیست چون تنها نام بسکتبال کردستان مهم است و نمی خواهیم بچه ها از آرامش دور شوند.

وی ذکر کرد: سرمربی تیم بسکتبال کردستان را به آرامش دعوت می کنم و از او می خواهم که به کارهای فنی که به او سپرده شده است توجه کند نه مسائل دیگر.

درویشی که خود از جمله بازیکنان این رشته است در سرانجام یادآور شد: حرف های زیادی است که در سرانجام این مسابقات بازگو خواهم کرد ولی حال فقط تنها بسکتبال کردستان مهم است.

گفتنی است: تیم خانه بسکتبال کردستان در رقابت های لیگ برتر نتوانست عملکرد مطلوبی از خود ارائه بدهد و با باخت در بازی مقابل تیم شاکلی تهران در مرحله پلی آف در یک قدمی سقوط به دسته یک قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1145

به "سرمربی تیم را به آرامش دعوت می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم را به آرامش دعوت می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید