سردیس مرحوم ناصر حجازی فردا رونمایی می شود

به گزارش سبزوار امروز، به گزارش خبرنگاران، حجت نظری در این باره گفت: ناصر حجازی اسطوره تکرار نشدنی فوتبال است که صرفاً محدود به باشگاه استقلال و حتی ورزش فوتبال نمی شود. او شخصیتی الهام بخش و محبوب داشت که مورد اعتماد و علاقه طیف های فکری مختلف بود.

سردیس مرحوم ناصر حجازی فردا رونمایی می شود

نظری ادامه داد: به همین دلیل با پیگیری هایی که انجام دادیم، با پیشنهاد بنده خیابانی به نام ناصر حجازی نامگذاری شده و حد فاصل بزرگراه شهید ستاری تا بلوار تعاون (بلوار فردوس غرب) به نام ناصر حجازی تغییر نام داد. چرا که هیچ مصوبه ای برای نامگذاری محدوده بلوار فردوس غرب وجود نداشت و علاوه بر آن، کمپ باشگاه استقلال نیز در همین محدوده قرار داشت که خوشبختانه در روز تولد ناصر خان حجازی، تابلوی خیابان نیز تغییر کرد.

عضو کمیسیون نام گذاری شورای شهر تهران اضافه کرد: همچنین بنا بود که در این روز، مراسم رونمایی از سردیس ناصر حجازی و مراسم اهدای جایزه ویژه حجازی نیز برگزار شود که با توجه به جابه جایی غیرمنتظره دیدار استقلال - شاهین این مراسم به روز سه شنبه بیست و ششم آذر ماه موکول شد.

رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران با بیان این که بنا داریم تا جایزه ویژه ناصر حجازی را به صورت سالانه برگزار کنیم گفت: در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد ناصر حجازی، جایزه ویژه ناصر حجازی نیز به یک نفر اعطا خواهد شد و علاوه بر آن، تندیس های این برنامه نیز به چندین نفر در رشته های خبرنگاری و عکاسی، فیلم سازی، ورزش و ... داده می شود.

به گفته حجت نظری، مراسم عصر روز سه شنبه در تالار ایوان شمس برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1035

به "سردیس مرحوم ناصر حجازی فردا رونمایی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سردیس مرحوم ناصر حجازی فردا رونمایی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید