رژیم غذایی برای گروه خونی B مثبت

به گزارش سبزوار امروز، هرگز به فکرمان خطور نمی کرد که برای رژیم غذایی، نوع خون و یا گروه خونی ما می تواند مورد ملاحظه قرار گیرد. خوب، برای اینکه به این موضوع نظر اجمالی بیندازیم، حقایقی را در مورد رژیم غذایی گروه خونی B مثبت گردآوری کرده ایم.

رژیم غذایی برای گروه خونی B مثبت

مترجم: رزیتا ملکی زاده

منبع:راسخون

هرگز به فکرمان خطور نمی کرد که برای رژیم غذایی، نوع خون و یا گروه خونی ما می تواند مورد ملاحظه قرار گیرد. خوب، برای اینکه به این موضوع نظر اجمالی بیندازیم، حقایقی را در مورد رژیم غذایی گروه خونی B مثبت گردآوری کرده ایم.

شوکه نشوید هنگامی که می گویم رژیمی وجود دارد که مخصوصاً برای گروه خونی شما در نظر گرفته شده است. اما می دانم که هنوز هم دانستن اینکه گروه خونی ما در واقع می تواند در سوخت و ساز و واکنش به مواد غذایی مختلف تفاوت ایجاد کند، احساس غیرمعمولی است. بنا بر تحقیقی که اخیراً از طریق یک پزشک طبیعت درمان بنام پیتر دی آدامو Peter DAdamo اجرا شده، گروه خونی و رژیم های غذایی بطریقی با یکدیگر ارتباط دارند. از برخی مطالعات این نتیجه حاصل شده که درست همانند ژن ها، گروه خونی هم با فعالیتهای بدن در ارتباط است. از واکنش گروه های خونی مختلف بر روی آنزیم های گوارشی در بدن ما الگوی ویژه ای وجود دارد. اعتقاد بر این است که آنتی ژن های موجود در خون به طور مستقیم بر سیکل گوارش تأثیر نمی گذارند، اما این ژن ها که گروه خونی خاصی را تشکیل می دهند، سوخت و ساز بدن را تحت تأثیر قرار می دهند. چنانچه از رژیم غذایی که مناسب گروه خونی خاصی باشد، پیروی شود، بدن احساس سلامتی بیشتری خواهد کرد و یک سیستم ایمنی قوی را به وجود می آورد. بسیاری از حقایقی که در این نظریه مورد ادعا قرار می گیرند از شواهد علمی برخوردارند. با این حال، برخی حقایق وجود دارند که هنوز هم به اثبات علمی محکمی نیاز دارند.

خوب، در میان بسیاری از مردم، مفهوم رژیم غذایی یک گروه خونی از محبوبیت و مقبولیت برخوردار شده است. برای کسانی که گروه خونی B مثبت دارند، صحن گسترده ای از غذا وجود دارد که می توانند انتخاب کنند، به طوری که از این طریق می توان یک رژیم غذایی متعادل و سالم را دنبال کرد. بنابراین اجازه دهید شما را با بهترین غذاهای توصیه شده برای این نوع گروه خونی آشنا سازیم.

منبع: راسخون
انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 23 مهر 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2199

به "رژیم غذایی برای گروه خونی B مثبت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رژیم غذایی برای گروه خونی B مثبت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید