رستوران های معروف شهر در تور چیانگ مای

به گزارش سبزوار امروز، در سفر از هر چه بگذریم از خوراکی نمی‌توانیم بگذریم و دانستن اینکه کجا برویم تا بهترین غذا را بخوریم در سفر بسیار اهمیت دارد اگر سفری به چیانگ مای دارید از این رستورانها غذا سفارش دهید تا لذتتان از سفر دو چندان شود.

رستوران های معروف شهر در تور چیانگ مای

رستوران بلاکیچ آرتیسان (Blackitch Artisan Kitchen) چیانگ مای

این غذاخوری شیک‌ در طول روز انواع غذاهای معمولی از جمله اسپاگتی و سالادهای مختلف را به گردشگران تور چیانگ مای خود عرضه می‌کند. اما در طول شب و از ساعت 6 بعد از ظهر به بعد، پانوپول بلک بالساوان (Panupol “Black” Bulsawan)، سرآشپز این آشپزخانه به ارائه بهترین غذاها می‌پردازد. منو غذاهای دریایی خاص و پر محتوای این رستوران خوراک‌های دریایی با سس انبه مخصوص و یا خوراک‌های ژاپنی شگفت انگیز دیگر را در بر می‌گیرد. هزینه چهار پرس غذا در این رستوران 28 پوند بوده و در خیابان نیمان‌هائیمن سوی 7 (Nimmanhaemin Rd Soi 7) واقع است.

رستوران فارم استوری هاوس (Farm Story House) چیانگ مای

این غذاخوری با آنکه از فضای نسبتاً کوچکی برخوردار است اما با این حال یکی از رستوران های بسیار معروف شهر چیانگ مای به حساب می‌آید. در این رستوران، انواع غذاهای محلی با استفاده از مواد اولیه طبیعی و ارگانیک تهیه می‌شود. برای صرف یک کاسه خائو نیو لیئوم پوآی برشته (khao niew leum pua: نوعی برنج شفته مخصوص) حدود 1 پوند باید پرداخت کنید؛ همچنین یک کاسه نام پریک (nam prik) به سبک کارِن (نوعی چیلی خمیری مانند) به همراه برنج شفته و سبزیجات نیز 2 پوند برای شما هزینه در پی‌ خواهد داشت. این رستوران در خیابان راچادام‌نئون 7، سوی 5 (7 Rachadamnoen Rd Soi 5) واقع است.

رستوران راستیک اَند بلو (Rustic & Blue) چیانگ مای

این رستوران در فضای روبرویی خود به یک مزرعه مجهز شده است و مواد اولیه ی غذاهایی که در آن طبخ می‌شود از محصولات ارگانیک این مزرعه تهیه می‌شود. همچنین گاهی اوقات امکاناتی فراهم می‌شود تا مشتریان این رستوران بتوانند در میان زمین‌های این مزرعه غذای خود را صرف کنند. بخش عمده ای از کالباس و سوسیس و همچنین پنیرهای مصرفی این رستوران به صورت خانگی و در همین محل تهیه می‌شود. فراموش نکنید که حتماً چای معطر این رستوران را سفارش داده و طعم بی‌نظیر آن را تجربه کنید. از بهترین وعده‌های غذایی این رستوران می‌توان به وعده صبحانه‌ای اشاره کرد که در تمام طول روز سرو می‌شود. این صبحانه معمولاً پنکیک شکری هلندی (با هزینه 4 پوند) و یا نان تست فرانسوی و سوسیس (با هزینه 3 پوند) را شامل می‌شود. این رستوران در خیابان نیمان‌هائیمن سوی 7 (Nimmanhaemin Rd Soi 7) واقع است.

آشپزخانه دیوید (David’s Kitchen at 909) چیانگ مای

با وجود سرآشپز نام آشنایی به نام آرتیت دیسونانت (Arthit Dissunont) که سابقه آشپزی در هتل پنج ستاره و بسیار لوکس دهارا دِوی (Dhara Dhevi) چیانگ مای را در پرونده خود دارد، جای تعجب نیست که این رستوران از منوی غذایی خاص و گران قیمتی برخوردار باشد.

سرآشپز آرتیت دیسونانت که به شف اُ (Chef O) نیز معروف است، ظرافت و دقت خاصی را در طبخ غذاهای کلاسیک غربی همچون خوراک گوشتی به همراه ریسوتوی زعفرانی به خرج می‌دهد. (هزینه این غذا 15 پوند است). اما این سرآشپز بیشتر به خاطر طبخ خوراک‌های مبتکرانه تایلندی همچون ساق پای بره ترکیب شده با کاری مخصوص پنانگ (که هزینه سرو آن 6 پوند خواهد بود) و یا خوراک ماهی تن به همراه ریواس و انبه سبز (با هزینه سرو 8 پوند) شهرت یافته است. رستوران در خیابان بامرون‌گراد 113 (113 Bamrungrad Rd) واقع است.

انتشار: 25 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 321

به "رستوران های معروف شهر در تور چیانگ مای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران های معروف شهر در تور چیانگ مای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید