دستاورد های جشنواره هما باید تبدیل به یک نقشه راه شود

به گزارش سبزوار امروز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران جشنواره پاسخگویی اجتماعی دانشگاه را فرصتی طلایی برای پاسخ عملی به نیاز های جامعه دانست و گفت: دستاورد های این جشنواره باید تبدیل به یک نقشه راه شوند.

دستاورد های جشنواره هما باید تبدیل به یک نقشه راه شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، جلیل کوهپایه زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در مراسم معرفی برگزیدگان جشنواره هما گفت: جشنواره هما یک فرصت طلایی برای دانشگاه علوم پزشکی ایران به وجود آورده تا بتوانیم با فراهم کردن هر چه بیشتر بستر های مناسب و افزایش ظرفیت ها، پاسخگویی اجتماعی را در همه ابعاد آن متبلور کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از رسالت های دانشگاه های نسل نو، پاسخگویی اجتماعی است؛ افزود: امیدوارم این جشنواره در اولین قدم به جریانی ادامه دار در راستا تحقق پاسخگویی اجتماعی تبدیل شود.

کوهپایه زاده با اشاره به جمعیت 23 هزار نفری خانواده دانشگاه علوم پزشکی ایران، شرح داد: هر عضو از اعضای این خانواده بزرگ علاوه بر وظیفه شغلی خود در هر سطح باید در زمینه پاسخگویی اجتماعی تلاش کند و چنانچه بتوانیم با همدلی و همکاری بیشتر در این راستا فعال باشیم، بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: اگر این نگاه هوشمندانه و تعامل همدلانه در دانشگاه نهادینه شود، دستاورد های بسیار زیادی به دست خواهیم آورد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به همه گیری کرونا و مسائل پیش آمده در یک سال و نیم گذشته در حوزه اقتصادی و اجتماعی، اظهار کرد: با وجود آسیب های ناشی از این همه گیری، دستاورد ها و تجربه هایی نصیب مان شد که شاید تا چند سال دیگر نیز دست نیافتنی بودند و مهم ترین آن جلب یک سرمایه اجتماعی بزرگ به منظور حمایت از نظام سلامت است.

وی گفت: جشنواره هما در اولین سال خود در سطح دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شده، اما می توان با در نظر دریافت محدوده وسیعی که پاسخگویی اجتماعی از آن برخوردار است، این جشنواره را در سال های آینده با همکاری سایر دانشگاه ها، سازمان ها و نهاد ها برگزار کنیم.

کوهپایه زاده با بیان اینکه دستاورد های جشنواره هما باید تبدیل به یک نقشه راه شود، افزود: طرح های پیروز شناسایی شده در جشنواره هما می تواند در هدفگذاری و راستایابی دقیق برای پاسخ به نیاز های جامعه راهگشا باشند.

جشنواره پاسخگویی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ایران با عنوان هما برگزار شد و صمد شجاعی مطلق، زینب نجار، نجمه خدادادی، الهه خدادوست و علیرضا جاویدان در گروه دانشجویی، لیلا امیری فراهانی، فاطمه اقبالیان، سیده سعیده موسوی، سیده صالحه مرتضوی و ملیحه مظاهر یزدی در گروه اعضای هیات علمی و محسن بیگی، طیبه نجفی مقدم و الهام موحد نیز در گروه کارکنان به برگزیدگان اولین جشنواره هما معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 تیر 1400 بروزرسانی: 12 تیر 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2060

به "دستاورد های جشنواره هما باید تبدیل به یک نقشه راه شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستاورد های جشنواره هما باید تبدیل به یک نقشه راه شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید